Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Mateja Vadnjal

Vseh ključnih besed je 59, ki se skupaj pojavijo 84 krat.
9 ključnih besed (15.25 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 34 krat (40.48 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x20.59%analiza trga
6x17.65%poslovni načrt, rast podjetja
4x11.76%podjetništvo
3x8.82%načrtovanje rasti
2x5.88%družinsko podjetje, strategija rasti, finančne projekcije, finančna analiza
1xračunovodski kazalniki, analiza rasti, navtična industrija, boniteta podjetja, raziskava trga, razvoj organizacije, strategija trženja, trženje, bilanca, tržne strategije, finančno poslovanje, prepoznavnost blagovne znamke, zaščita proti toči, toča, hiter odziv zaščite, kvaliteta, diplomske naloge, podjetje Blok, poslovna ideja, blagovna znamka, načrt prodaje, medorganizacijski trgi, podružnica, vedenje potrošnikov, inovativna tehnologija, vinarstvo, podjetniki, gostinska storitev, točka preloma, lastništvo, SWOT analiza, kazalniki poslovanja, mikro podjetje, finančna projekcija, kovinska industrija, finančno stanje, analiza tržišča, gradbeništvo, storitvena dejavnost, lesna industrija, ribiški turizem, ribolov, raziskava in analiza trga, diverzifikacija, nadstandardne pasje koče, načrtovanje rasti podjetja, diverzifikacija poslov, strateška partnerstva, javna naročila, analiza konkurence