Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jaka Vadnjal

Vseh ključnih besed je 244, ki se skupaj pojavijo 323 krat.
23 ključnih besed (9.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 102 krat (31.58 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x17.65%poslovni načrt
15x14.71%podjetništvo
8x7.84%rast podjetja
6x5.88%SWOT analiza
5x4.9%družinsko podjetje, diplomske naloge
4x3.92%prodaja, analiza trga
3x2.94%zakonodaja, proizvodnja, družinsko podjetništvo, finančna analiza, generična rast, turizem, načrtovanje rasti
2x1.96%računovodski servis, financiranje, blagovna znamka, strategije rasti, finančne projekcije, konkurenca, javno-zasebno partnerstvo, poslovanje
1xprojektno delo, načrt rasti, marketinška strategija, makedonski trg, analiza, mediacija, marketing, ekonomski učinki, finančno ovrednotenje, livarstvo, izvedba rasti, vizumski postopek, nelegalni migranti, politika podjetja, načrt rasti podjetja, razvoj podjetja, migracija, teamsko delo, raziskave trga, osebnost, marketing dogodka, vodja, psihološka astrologija, osebnostne lastnosti, projektni management, management dogodkov, potrošnik, informacijska tehnologija, nabava, investicije, projektna organizacija, rojstne karte, družinski odnosi, spletna trgovina, poslovna komunikacija, trženje, tržne strategije, spletna prodaja, poslovni svet, komunikacija, strelivo, reševanje konfliktov, nepremičnine, disertacije, poslovni bonton, elektronsko poslovanje, transportne mreže, družinski proračun, finančna pismenost, premoženjsko svetovanje, analiza rasti, servis, čistilni aparati, osebne finance, šport, skladi, tvegani kapital, mala in srednja podjetja, pustolovski park, gozd, zastopanje, storitve, lizingojemalec, operativni lizing, lizingodajalec, nepremičninski trg, naravna mineralna voda, Konim, finančni lizing, lizing nepremičnin, prevzemi, analiza podjetij, združitve, pripojitve, analiza poslovanja, poslovni angeli, položaj podjetnic, interna stopnja dostopnosti, neto sedanja vrednost, izletniška kmetija, turistična ponudba, destinacijska znamka, analiza možnosti, odkupna cena električne energije, zemeljski plin, promocija, sejmi, komunikacijski vzorci, soproizvodnja, upravičenost investicije, medicinske nogavice, nogavice za diabetike, rast, trženje sistema, strategija rasti, žensko podjetništvo, ovire, podpora, OTLM tehnologija, Avtoelektrika Bračič, trženjske strategije, analiza kupcev, rast z diverzifikacijo, poslovna ideja, diverzificirana rast, spletno oglaševanje, prednosti FDI, poslovna kultura, pogajanja, BATNA, kultura, kulturna politika, nacionalni kulturni program, medkulturno komuniciranje, rezervna valuta, finančna stabilnost, monetarni sistem, zlato, zaščita premoženja, trg zlata, organizacijska kultura, računovodska funkcija, analiza raziskave, geotermalna energija, taksi služba, evropska zakonodaja, poslovni modeli, energetsko pogodbeništvo, zdravstvene prevare, outsoursing storitev, računovodska dejavnost, standardi, zavarovalne prevare, zdravstveni sistem, razvoj, vrednote, hedge skladi, finančna kriza, bolnišnične okužbe, prevalenca, preventivni ukrepi, izračun stroškov, naložbe, kapitalski skladi, psihosocialna tveganja, podjetniki, stres, izgorevanje, alternativni skladi, ekonomska analiza, družina, poslovni prevzemi, vzroki za neuspeh, poslovno združevanje, strateško združevanje, vodenje, vedenjski vzorci, samouresničitev, enakopravnost, odnosi, konflikti, zaupanje, neuspeh, franšizing, mednarodni franšizing, Singapur, kadrovski viri, tržna analiza, azijski potrošnik, analiza diplomskih nalog, modni dodatki, informacijski sistem, državni gozdovi, strateške povezave, tranzicija, vrednotenje, prodaja podjetja, poslovni procesi, mentorji, študenti, institucionalni razvoj, determinante FDI, globalne ekonomske integracije, management, nasledstvo, FDI v Albaniji, naložbe v tujini, maloprodaja trgovinskega blaga, uspešnost, prenos lastništva podjetja, neposredne tuje investicije, dejavniki, primerjalna analiza, Borštnikovo srečanje, podjetniško izobraževanje, podjetniško okolje, kakovost izobraževalnega programa, zadovoljstvo študentov, prenos lastništva, podjetnik, modeli merjenja, širjenje, franšizni sistemi, kazalniki uspešnosti, merjenje uspešnosti, gazele, prehod generacij, strateško načrtovanje, trajnostni razvoj organizacije, certifikat, raziskave, študija izvedljivosti, mednarodni festivali, družini prijazno podjetje, mednarodna trgovina, globalne cene, globalizacija, globalni trg, konkurenčnost, povečanje, medkulturni vpliv