Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matevž Tomšič

Vseh ključnih besed je 138, ki se skupaj pojavijo 162 krat.
10 ključnih besed (7.25 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 34 krat (20.99 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x20.59%demokracija
6x17.65%družbena omrežja
5x14.71%diplomske naloge
4x11.76%magistrske naloge
2x5.88%mediji, evropska identiteta, Facebook, politične elite, šport, anonimnost
1xregistri, etnološka stavbna dediščina, analize, socialna opora, računalniško opismenjevanje starostnikov, vseživljensko učenje, kakovost življenja starostnikov, starostniki, raziskave, primerjave, izbrisi, varstvo kulturne dediščine, evropski kohezijski sklad, medresorsko povezovanje, dejavniki uspešnosti, romska skupnost, izobraževanje, razvoj IKT, Romi, volitve, volilna udeležba, družbena transformacija, spletna socialna omrežja, tranzicija, reprodukcija elit, volilni sistemi, politični sistemi, register nepremične kulturne dediščine, starševski nadzor, regulacija, vrednote, Evropska unija, tranzicijske države, korupcija, elite, interesne skupine, dejavniki, kriza, medijska realnost, nalezljive bolezni, nova gripa, odgovornost, množični mediji, diskurz, medijska reprezentacija, zgodovina, dijak, e-demokracija, internetne volitve, elektronsko glasovanje, e-volitve, varnost, nevarnosti, informacijsko znanje, informacijska tehnologija, kolektivne identitete, slovenska osamosvojitev, državljanska vzgoja, domoljubje, medčasovna primerjava, nacionalna identiteta, Slovenci, mladi, vir informacij, družba, oglaševanje, epidemije, poslovanje, podjetje, evladanje, družbeno omrežje, zaupanje v medije, demokratični indeks, družina, vloga in pomen družbenih omrežij, starševstvo v 21. stoletju, starševstvo, COVID- 19, pandemija, neposredna demokracija, edemokracija, medosebni odnosi, razvoj družbenih omrežij, vplivneži, mikro podjetja, samopromocija, trženje, uporaba družbenih omrežij, fundamentalizem, eparticipacija, ereferendum, monoteizem, kultura, sekularizacija, vesternizacija, migracije, Evropa, e-Športnik, video igre, e-Šport, elektronski šport, socialna omrežja, kvaliteta diskurza, računalniške igre, turnirji, informacijska družba, informacijsko komunikacijske tehnologije, lažne informacije, Twitter, profesionalizacija prostega časa, informacija, politični diskurz, viri informacij, varnost EU, nestrankarske liste, islam, krščanstvo, multikulturalizem, priseljevanje, politične stranke, lokalne volitve, Instagram, informacije, elektronsko trženje, digitalizacija, volilni sistem, podjetništvo, slovenska družba