Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Barbara Dovečar

Vseh ključnih besed je 63, ki se skupaj pojavijo 89 krat.
11 ključnih besed (17.46 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 37 krat (41.57 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x24.32%celostna grafična podoba
6x16.22%diplomske naloge
4x10.81%grafično oblikovanje
3x8.11%oblikovanje, vizualne komunikacije
2x5.41%minimalizem, tipografija, blagovna znamka, embalaža, logotipi, ilustracije
1xtisk, ekologija, katalogi, zloženke, razglednice, razvoj, mobilna aplikacija, rastlinski napitki, trajnost, modna fotografija, modni blog, namizne igre, igranje, graphic design, corporate identity, web design, manual corporate identity, websites, spletne strani, digitalno oblikovanje, učenje, grafična prenova, prototipi, priročniki, uporabniške izkušnje, potrošnik, označevanje, piktogrami, orientacija, grafični elementi, vizualna kultura, usmerjevalni sistemi, zdravstveni dom, trženje, unikatni izdelki, dinamična identiteta, pametni plakat, gibljiva grafika, promocija, družbena omrežja, preoblikovanje, kozmetični salon, blagovne znamke, dinamična vizualna identiteta, dinamični model, simboli, učenje skozi igre, identiteta, tiskovina, video igra, oblikovanje video igre, logotip