Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

BSc theses (13)

  1. Karmen Ferlan: MARKETING IN PRODAJA STA KOT PES IN MAČKA
  2. Nika Cene: Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
  3. Nina Jelen: Oskrba starejših in invalidnih oseb na domu - poslovni načrt
  4. David Šinko: Uporaba družbenih omrežij v B2B trženju in znamčenju
  5. Aleksandra Damjanić: Psihološki vpliv družbenih omrežij na nakupne odločitve mladih
  6. Saša Rakita: Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
  7. Nika Mavri: Poslovni načrt - potovalne torbe za pse
  8. Urban Jozelj: Poslovne priložnosti podjetij za prodajo na spletnih tržnicah v času pandemije Corona virusa Covid-19
  9. Špela Jereb: Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
  10. Dejan Bursać: Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
  11. Dejan Bursać: Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
  12. Nenad Utješanović: Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga
  13. Nenad Utješanović: Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga