Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Spodbujanje digitalne vključenosti skozi digitalna orodja : vloga eAsistenta pri delu učiteljev srednjih šol v Sloveniji
Avtorji:ID Klarić, Branka (Avtor)
ID Mihelač, Lorena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Klaric_Branka_2025.pdf (2,13 MB)
MD5: 5E053EAA77AF8CE0D79B930FC679DB79
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V magistrski nalogi sta raziskana pomen digitalne vključenosti učiteljev in vloga digitalnih platform pri njihovem delu. Digitalizacija postaja ključen del izobraževanja, učitelji pa morajo razvijati digitalne kompetence za učinkovito uporabo digitalnih orodij. Teoretični del obravnava razliko med informacijsko in digitalno pismenostjo, zgodovinski razvoj ter stanje digitalnih kompetenc učiteljev v Sloveniji. Poseben poudarek je na vplivu digitalne pismenosti na zaposljivost in strokovni razvoj učiteljev ter na digitalni vključenosti. Analizirana je uporaba digitalne platforme eAsistent v srednjih šolah, njen vpliv na šolsko administracijo in učiteljsko delo. Empirični del naloge preučuje vpliv uporabe eAsistenta na digitalne kompetence učiteljev, zaključni del pa vsebuje rezultate in predloge za nadaljnje raziskave.
Ključne besede:digitalna pismenost, digitalne platforme, eAsistent, srednješolski učitelji
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:B. Klarić
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:XIII, 97 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-11906 Novo okno
UDK:004:37.011.22(043.2)
COBISS.SI-ID:241469187 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:03.09.2025
Število ogledov:194
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The master's thesis explores the importance of teachers' digital literacy and the role of digital platforms in their work. Digitalization is becoming a key part of education, and teachers need to develop digital competencies for the effective use of digital tools. The theoretical part discusses the difference between information and digital literacy, historical development and the state of digital competencies of teachers in Slovenia. Special emphasis is placed on the impact of digital literacy on the employability and professional development of teachers, and on digital inclusion. The use of the eAsistent digital platform in secondary schools is analyzed, as well as its impact on school administration and teacher work. The empirical part of the thesis examines the impact of using eAsistent on teachers' digital competencies, and the final part contains results and suggestions for further research.
Ključne besede:digital literacy, digital platforma, eAsistent, high school teachers


Nazaj