Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Redesigning Knowledge Creation Support in Online Environments: An Empirical Study on Process Structures and Adaptive Strategies
Avtorji:ID Hayashi, Kouichi (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/206/138
 
.pdf RAZ_Hayashi_Kouichi_0.pdf (2,12 MB)
MD5: 91F159D1A25B0FC9F5C837EF4D4D1CDB
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:Purpose: This study aims to theorize and empirically validate a recursive and mediated support process for online knowledge creation in organizational contexts. Drawing on the IEM model—which comprises internalized expression, explicit collaboration, and mediated integration—the research challenges the conventional assumption that face-to-face interaction is a prerequisite for effective knowledge generation. Study design/methodology/approach: A large-scale nationwide survey was conducted with 2,408 business professionals in Japan. Structural equation modeling (SEM) was employed to examine the hypothesized relationships among the IEM model constructs, including a feedback loop structure from mediated integration to internalized expression. Findings: The analysis revealed that all three phases—internalized expression, explicit collaboration, and mediated integration—are not only sequentially connected but also mutually reinforcing. The recursive feedback from mediated integration to internalized expression was statistically significant, underscoring the adaptive and cyclical nature of digital knowledge creation. Originality/value: This study introduces a theoretically grounded and empirically validated IEM model for online knowledge creation. By demonstrating that effective knowledge generation can be sustained through digitally mediated, empathy-supported processes, the study provides a novel framework with strong implications for remote collaboration and knowledge management in hybrid work environments.
Ključne besede:knowledge creation, online communication, digital collaboration
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:25.06.2025
Številčenje:Vol. 14, no. 2
PID:20.500.12556/ReVIS-12239 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.265-275 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:144
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:259517440 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Preoblikovanje podpore ustvarjanju znanja v spletnih okoljih: Empirična študija o procesnih strukturah in prilagodljivih strategijah
Opis:Namen: Namen te študije je teoretizirati in empirično potrditi rekurzivni in posredovani podporni proces za ustvarjanje spletnega znanja v organizacijskih kontekstih. Raziskava, ki se opira na model IEM – ki vključuje internalizirano izražanje, eksplicitno sodelovanje in posredovano integracijo – izpodbija konvencionalno predpostavko, da je interakcija iz oči v oči predpogoj za učinkovito ustvarjanje znanja. Zasnova/metodologija/pristop študije: Izvedena je bila obsežna nacionalna anketa z 2408 poslovnimi strokovnjaki na Japonskem. Za preučitev hipotetičnih povezav med konstrukti modela IEM, vključno s strukturo povratne zanke od posredovane integracije do internaliziranega izražanja, je bilo uporabljeno modeliranje strukturnih enačb (SEM). Ugotovitve: Analiza je pokazala, da so vse tri faze – internalizirano izražanje, eksplicitno sodelovanje in posredovana integracija – ne le zaporedno povezane, ampak se tudi medsebojno krepijo. Rekurzivna povratna informacija od posredovane integracije do internaliziranega izražanja je bila statistično pomembna, kar poudarja prilagodljivo in ciklično naravo ustvarjanja digitalnega znanja. Izvirnost/vrednost: Ta študija predstavlja teoretično utemeljen in empirično potrjen model IEM za ustvarjanje spletnega znanja. Z dokazovanjem, da je mogoče učinkovito ustvarjanje znanja vzdrževati z digitalno posredovanimi in z empatijo podprtimi procesi, študija ponuja nov okvir z močnimi posledicami za sodelovanje na daljavo in upravljanje znanja v hibridnih delovnih okoljih.


Nazaj