Naslov: | Analiza razvojnih odstopanj 4-5 letnih otrok glede na aktualne razvojne mejnike : diplomska naloga |
---|
Avtorji: | ID Oblak, Naja (Avtor) ID Krivec, Jana (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | http://www.fuds.si/sites/default/files/diploma-_naja_oblak_5b.pdf
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | Diplomsko delo predstavlja analizo razvojnih odstopanj 4-5 letnih otrok glede na aktualne
razvojne mejnike. V teoretičnem delu so predstavljene teorije in raziskave razvoja otrok,
razvojna področja (telesno-gibalno, zaznavno –spoznavno, socialno, čustveno-osebnostno),
ter vpliv sodobne tehnologije in vzgoje na razvoj otrok.V empiričnem delu je predstavljena
raziskava, ki smo jo izvedli v vrtčevski skupini otrok v starosti 4-5 let, s katero smo
preverjali doseganje aktualnih razvojnih mejnikov na vseh razvojnih področjih. Ugotovili
smo, da otroci v večini dosegajo vse predvidene razvojne mejnike. Težave so opazne
predvsem na socialnem področju v povezavi z organizacijo igre in druženja s sovrstniki.
Otroci so nadpovprečno sposobni na zaznavno- spoznavnem področju, ki vključuje
matematične naloge, opazovanje podrobnosti kakršne koli narave in področju govora. |
---|
Ključne besede: | otroci, razvojna področja, vpliv vzgoje, vpliv tehnologije, razvojni mejniki |
---|
Kraj izida: | Nova Gorica |
---|
Kraj izvedbe: | Nova Gorica |
---|
Založnik: | [N. Oblak] |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
Leto izvedbe: | 2017 |
---|
Št. strani: | 65 str. [3] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-7992 |
---|
UDK: | 612.65:159.92-053.4(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 1024780865 |
---|
Datum objave v ReVIS: | 28.07.2021 |
---|
Število ogledov: | 1408 |
---|
Število prenosov: | 53 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |