Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza razvojnih odstopanj 4-5 letnih otrok glede na aktualne razvojne mejnike : diplomska naloga
Avtorji:ID Oblak, Naja (Avtor)
ID Krivec, Jana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL http://www.fuds.si/sites/default/files/diploma-_naja_oblak_5b.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Diplomsko delo predstavlja analizo razvojnih odstopanj 4-5 letnih otrok glede na aktualne razvojne mejnike. V teoretičnem delu so predstavljene teorije in raziskave razvoja otrok, razvojna področja (telesno-gibalno, zaznavno –spoznavno, socialno, čustveno-osebnostno), ter vpliv sodobne tehnologije in vzgoje na razvoj otrok.V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki smo jo izvedli v vrtčevski skupini otrok v starosti 4-5 let, s katero smo preverjali doseganje aktualnih razvojnih mejnikov na vseh razvojnih področjih. Ugotovili smo, da otroci v večini dosegajo vse predvidene razvojne mejnike. Težave so opazne predvsem na socialnem področju v povezavi z organizacijo igre in druženja s sovrstniki. Otroci so nadpovprečno sposobni na zaznavno- spoznavnem področju, ki vključuje matematične naloge, opazovanje podrobnosti kakršne koli narave in področju govora.
Ključne besede:otroci, razvojna področja, vpliv vzgoje, vpliv tehnologije, razvojni mejniki
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:[N. Oblak]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:65 str. [3] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7992 Novo okno
UDK:612.65:159.92-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:1024780865 Novo okno
Datum objave v ReVIS:28.07.2021
Število ogledov:1409
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The thesis presents an analysis of the developmental variations of 4-5 year olds according to the current development milestones. Theoretical part contains theories and research of the development of children, presentation of the developmental areas (physical-motor development, perceived -specific development, social development, emotional-personal development) and the influence of modern technology and education on child development. In the empirical part of the thesis is presented the research, , which was carried out in a kindergarten group of children aged 4-5 years, in order to check the achievement of current development milestones in all developmental areas. We have found that children achieve most of the actual developmental milestones. Deterioration is evident in the social field in connection with the organization of the play with peers and socializing with their peers. Children are above-average in the perceptual field, which includes mathematical tasks, the observation of the various details and the field of speech.
Ključne besede:children, developmental areas, educational influence, technology influence, development milestones


Nazaj