Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
Avtorji:ID Rakita, Saša (Avtor)
ID Lisac, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3243$$zakljucno_delo.pdf (1,40 MB)
MD5: 670BE3AE70547D0272541E789923F2B9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Uporaba spleta in tehnična dovršenost kupca spreminjata vlogo prodajalca, ki ima opravka z izobraženim kupcem. V diplomskem delu me je zanimalo, kdo je sodoben prodajalec, kakšne sposobnosti in lastnosti mora imeti in s katerimi inovativnimi tehnikami prodaje lahko vpliva na nakupno odločitev kupca. V opravljeni raziskavi sem ugotovila, da je najpomembnejša značilnost prodajalca samozavest, najšibkejša pa neznanje. Prodajalci s kupcem najraje komunicirajo neposredno in se zavedajo moči prvega vtisa pri stranki. Reden pristop, majhni redni stiki in obveščanje o novostih so se izkazali kot najpogosteje uporabljene psihološke prodajne tehnike. V podjetjih, kjer so se posluževali izobraževanj, so le-ta ocenili kot uspešna.
Ključne besede:sodobni prodajalec, prodajni proces, inovativne tehnike prodaje, izobraženi kupec, komunikacija
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Rakita]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9108 Novo okno
UDK:658.6(043.3)
COBISS.SI-ID:122555139 Novo okno
Datum objave v ReVIS:23.09.2022
Število ogledov:993
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj