Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Implementacija marketinških orodij v delovni proces
Avtorji:ID Verbančič, Domen Aljaž (Avtor)
ID Mithans, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3406$$zakljucno_delo.pdf (1,62 MB)
MD5: A1EAE24ABAC2DD11EE32047BA33B7DA2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Razvoj novih tehnologij za pomoč pri delu od podjetij in zaposlenih zahteva nenehno učenje in prilagajanje spremembam. CRM je strategija, ki v ospredje postavlja odnose s strankami. V diplomski nalogi sem skušal predstaviti strategijo za uspešno implementacijo CRM. Za to je bilo treba najprej raziskati zgodovino ter razlog za nastanek in razvoj koncepta CRM. Raziskani so bili najpogostejši izzivi podjetij pri postopku implementacije CRM, predstavljena pa je bila tudi strategija za pomoč pri implementaciji. Ena izmed zaznanih težav je bila pomanjkanje znanja in izobraževanja zaposlenih na tem področju, zaznana pa je bila tudi sprememba odločevalske vloge pri izbiri orodij CMR.
Ključne besede:digitalni marketing, upravljanje odnosov s strankami, CRM, marketinška orodja, implementacija CRM, programska oprema CRM
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. A. Verbančič]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9291 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:130516483 Novo okno
Datum objave v ReVIS:22.11.2022
Število ogledov:1032
Število prenosov:76
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj