Naslov: | Srečanje dveh poslovnih kultur: primerjava ZDA in Slovenije : magistrska naloga |
---|
Avtorji: | ID Velikanje, Marko (Avtor) ID Raspor, Andrej (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | RAZ_Velikanje_Marko_i2022.pdf (797,24 KB) MD5: 29B1E5E805FC0B10E746A161788477CE
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | Zaradi globalizacije so mogoča čedalje pogostejša kulturna stikanja. Cilj raziskave v tem
magistrskem delu je bil proučiti poslovni kulturi ZDA in Slovenije ter prednosti ali težav
njunega medsebojnega srečanja. Teoretično raziskovanje je dopolnjeno z empiričnim
raziskovanjem, izvedenim s polstrukturiranimi intervjuji. Na podlagi empirične raziskave je
mogoče sklepno ugotoviti: da so med podjetji v različnih poslovnih okoljih zanesljivo razlike,
te ne izhajajo nujno le iz poslovnega sveta, ampak iz življenja ljudi in družbe v zadevni državi
na splošno. Nekatere razlike so predvsem v tem, kako pristopiti k prepričanju za poslovno
sodelovanje. Američani so bolj odprti za poslovanje in prej zaupajo v poslovno sodelovanje,
Slovenci pa so močno stisnjeni v kalupe administracije. Ni mogoče neposredno primerjati
poslovanja kar v vseh državah povprek. Ugotoviti pa je mogoče še, da so v ameriških podjetjih
s komunikacijo bolj odkriti, dobiti je mogoče več informacij kot v Sloveniji. Komunikacija je
bolj realna in odgovori so bolj pošteni, slovenski poslovneži so bolj zadržani na sestankih in
redko povedo informacije. Vtisi poslovanja Američanov s Slovenci kažejo, da se slovenski
način dela močno razlikuje od ameriškega, vendar tisti, ki poslujejo tudi z drugimi evropskimi
državami, ugotavljajo, da se slovenski način dela ne razlikuje pomembno od preostalega
evropskega. Je pa mogoče opaziti razlike v delu in ravnanju družb in poslovnih subjektov zunaj
Evrope. Poslovneži, ki so sodelovali v raziskavi, so izrecno opozorili na razlike poslovanja z
azijskimi podjetji, saj naj bi bila načina poslovanja in komunikacije pomembno različna od
tistih v drugih okoljih. Ključno pri tem je, so poudarili, da se je nujno poučiti o načinu
poslovanja v zadevnih državah, prepoznati te razlike, se ustrezno prilagoditi in usmeriti
poslovanje podjetja na tako pot, da ustreza poslovanju v zadevni tuji državi. Kot še ugotavljajo
sodelujoči v raziskavi, se v vsaki državi kultura in navade močno spreminjajo. |
---|
Ključne besede: | poslovna kultura, globalizacija, jezik, poslovanje, podjetništvo, magistrske naloge |
---|
Kraj izida: | Nova Gorica |
---|
Kraj izvedbe: | Nova Gorica |
---|
Založnik: | [M. Velikanje] |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
Leto izvedbe: | 2022 |
---|
Št. strani: | 74, [47] str. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-9523 |
---|
UDK: | 005.1 |
---|
COBISS.SI-ID: | 125749507 |
---|
Opomba: | Študijski program Medkulturni menedžment;
|
---|
Datum objave v ReVIS: | 09.01.2023 |
---|
Število ogledov: | 923 |
---|
Število prenosov: | 80 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |