Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Iris Fink Grubačević

Vseh ključnih besed je 151, ki se skupaj pojavijo 219 krat.
29 ključnih besed (19.21 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 97 krat (44.29 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x10.31%vodenje, diplomske naloge
8x8.25%komunikacija
7x7.22%zaposleni, motivacija
4x4.12%organizacija, coaching
3x3.09%stres, konflikti, zadovoljstvo zaposlenih
2x2.06%menedžment, razvoj, konflikt, kompetence, podjetje, nagrajevanje, poslovni bonton, kultura, medosebni odnosi, menedžment človeških virov, medsebojni odnosi, coach, kovčing, nagrajevanje zaposlenih, izobraževanje, mobing, reševanje konfliktov, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije
1xsistem nagrajevanja, merjenje zavzetosti, Elektromaterial Lendava, organizacijska klima, Nuklearna elektrarna Krško, dvig zavzetosti, delovna uspešnost, zavzetost zaposlenih, psihofizična kondicija, veščine, generacija Y, generacija Z, generacija X, veterani, otroci blaginje, medgeneracijska komunikacija, mobing na delovnem mestu, odnosi med ljudmi, sodelavci, žrtev, uspešnost, nasilje, posledice konfliktov, konfliktne situacije, dejavniki konfliktov, izgorevanje, odločanje, integriteta, zakonitost, policijsko pooblastilo, poslovni coaching, tim, Belbin, avtomobilska industrija, komuniciranje, timske vloge po Belbinu, vloge zaposlenega, timsko delo, osebnostni testi, kakovost, etična stališča, kakovost življenja, osebnostna rast, izčrpanost, delovna motivacija, interna komunikacija, razbremenilni razgovor, dodatna usposabljanja, samocoaching, organizacijska kultura, poslovno komuniciranje, samoiniciativnost, policist, dejavniki komuniciranja, učinkovitost, jezikovne ovire, asertivnost, osebnostne lastnosti, besedna komunikacija, komunikacija s kupci, prodaja, KAIZEN, EPC diagram, usposabljanje, elementi kovčinga, proizvodnja, proizvodnji procesi, nabava, nabavna funkcija, sodobna organizacija, izbira dobavitelja, zadovoljstvo kupcev, dobavitelji, kadrovski menedžment, kadrovska služba, stroški oglaševanja, tehnološko podjetje, optimizacija brskalnikov, oglaševalska orodja, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, motiviranje zaposlenih, materialne nagrade, management, kadrovanje, kadri, nefinančno nagrajevanje, finančno nagrajevanje, nematerialne nagrade, dejavniki zadovoljstva, dilplomske naloge, zadovoljstvo, ciljno oglaševanje, projektno vodenje, projektni vodje, stres na delovnem mestu, projektna komunikacija, nebesedna komunikacija, poslovni videz, tipi osebnosti, verižna reakcija, proizvodnja električne energije, osebna kariera, poslovno darilo, človeški viri, simptomi stresa, obvladovanje stresa, verbalno komuniciranje, Domel, pogajanja, neverbalno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, kulturni trk, kovč, učenec, dejavniki stresa, delovno okolje, multinacionalno podjetje, medkulturno izobraževanje, učitelj, medkulturno podjetje, delo