Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Statistics of ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (136)
Maja Višnar:
Vloga vsebinskega marketinga pri gradnji prepoznavnosti blagovne znamke
Matej Štante:
Analiza orodij digitalnega marketinga blagovnih znamk kozmetičnih izdelkov
Miha Bukovec:
Analiza nabavnega procesa v izbranem podjetju
Sebastijan Dolenc:
Analiza nakupnega procesa odločanja potrošnikov pri izbiri pohištva
Nina Kreft:
Analiza interesa vaščanov za ponovno odprtje vaške trgovine s ponudbo lokalnih živilskih izdelkov
Nataša Seljak:
Inovativni in marketinško podprti pristopi k proaktivnemu rekrutiranju novo zaposlenih
Saša Kancler:
Zadovoljstvo zaposlenih na primeru hotela Jakec in hotela Zarja v primerjavi z uspešnostjo poslovanja
Darja Jezovšek:
Dejavniki nakupnega odločanja kupcev in investitorjev v gradbeništvu
Matic Lesnik:
Zadovoljstvo digitalnih naročnikov Večera s storitvami in uporabniško izkušnjo
Jerneja Petek:
Zadovoljstvo staršev s področji delovanja osnovne šole otroka
Anastazija Pečovnik:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Afrodita Cosmetics
Alenka Selič:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke delodajalca med zaposlenimi v Mlekarni Celeia, d. o. o.
Grega Arh:
Analiza zlatih gazel 2001-2023
Monika Pekošak:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Candy na slovenskem trgu
Evelina Posavec:
Analiza vplivnih dejavnikov nakupnega vedenja potrošnikov pri spletnih nakupih
Laura Kregar:
Analiza vedenja potrošnikov pri izbiri načina varčevanja
Klavdija Štriker:
Pomen izvajanja poprodajnih aktivnosti za zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe strank
Jelka Goršič:
Merjenje zadovoljstva komitentov z bančnimi storitvami izbrane banke
Mitja Lavrenčič:
Predlog izboljšave nabave s skladiščnim poslovanjem v podjetju EM, d. d.
Bernarda Bungić:
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Instagram
Timi Fazliu:
Zadovoljstvo pacientov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev
Aleksandra Boldirev:
Analiza nabavnega procesa in ključni vplivni dejavniki v izbranem podjetju
Biljana Dragojević:
Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu električnih avtomobilov v Sloveniji
Špela Čupeljič Perc:
Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke »Živa« na trg
Tina Vertič:
Tržno-komunikacijska strategija za podjetje Altius
Saška Čerčnik:
Vedenjske navade potrošnikov pri nakupu produktov čiščenja odpadnih voda »MKČN« v razpršeni gradnji
Aleksandra Grofelnik:
Analiza dejavnikov nakupnega vedenja porabnikov v procesu odločanja o nakupu temne čokolade
Patricija Šneler:
Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izbranih storitev podjetja NLB, d. d.
Adil Mušinović:
Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o.
Boris Čelofiga:
Razvoj polavtomatske pištole "Striker" - od idejne zasnove do trženja
Barbara Medved:
Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih iz ekološkega kmetijstva
Simon Smrke:
Izvedba javnih naročil na področju gradbeništva
Primož Gajšek:
Trendi oglaševanja nepremičnin v Sloveniji in vpliv epidemije Covid-19 nanje
Tadeja Penko:
Prepoznavnost vizualnih konstant komuniciranja na področju slovenskih znamk otroških oblačil
Tim Pučko:
Tržna strategija podjetja Plastika Skaza, d. o. o., pri lansiranju izdelkov lastne blagovne znamke v spletni trgovini Amazon
Klemen Očko:
Uporaba orodij digitalnega marketinga v izbranem hotelu
Neja Klančnik:
Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke
Nataša Kitak:
Digitalni marketing in primer uporabe marketinga z vplivneži v podjetju X
Andreja Mlakar Talović:
Analiza vedenja porabnikov v procesu odločanja za nakup kave
Diana Petek:
Analiza vedenja potrošnikov pri spletnem nakupovanju
Boris Ćućić:
Zadovoljstvo uporabnikov Pošte Slovenije
Nenad Duvnjak:
Analiza procesov nabave v povezavi z izvajanjem javnih naročil v Javnem podjetju Snaga, d. o. o.
Tanja Selič:
Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti
Monika Kovačič:
Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izbranega podjetja
Dejan Valenčak:
Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
Janja Slatnar:
Prednakupno vedenje porabnikov mobilnih storitev
Boris Kmetec:
Pomen zaznane transparentnosti pri nabavi in vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v izbrani bolnišnici
Aljaž Kos:
Etika v prodaji zavarovanj
Aleksander Petrič:
Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu športnih izdelkov
Katarina Artnik:
Izbor potencialnih in ocenjevanje obstoječih dobaviteljev v podjetju JUB, d.o.o.
Klementina Sivka:
Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o.
Anica Trauner:
Analiza dejavnikov odločanja staršev pri izbiri vrtca in vloga tržnega komuniciranja
Barbara Mljač:
Motivi za nakup čebeljih izdelkov
Aleksandra Breg:
Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih lokalnega porekla
Andreja Bergant:
Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
Klavdija Zupančič:
Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu čebeljih izdelkov
Adem Dizdarević:
Tranzicija avtomobilske industrije in vpeljava električnih vozil v Sloveniji
Maja Gorjup Zdovc:
Pomen odnosov z javnostmi pri trženju nevladnih organizacij - primer društva svetovalcev za laktacijo in dojenje Slovenije
Daliborka Brčan:
Analiza zadovoljstva zaposlenih v dejavnosti zasebnega varovanja in vpliv le tega na naročanje storitev zasebnega varovanja
Aleksandra Babič:
Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
Barbara Košir:
Znanje tržnika "ključ" za uspeh organizacije pred konkurenco
Ida Rak:
Znanje in inovativnost v odprtem sistemu inoviranja
Nataša Užmah:
Zavedanje pomena in uporabne vrednosti raziskav trga na primeru banke X
Damjana Horvat:
Zadovoljstvo porabnikov s storitvami v Vrtcu Mavrica Vojnik
Renata Videčnik:
Zadovoljstvo odjemalcev v povezavi s procesi managementa znanja
Tjaša Klopčič:
Vpliv pridobivanja znanja na zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
Nuša Lilija:
Vpliv prenosa znanja za uspešnejši nastop razstavljavcev na sejemski prireditvi MOS Celje
Klemen Godicelj:
Vpliv managementa znanja na inovativnost v slovenskih podjetjih
Andreja Petric:
Vloga znanja v procesu vrednotenja lastne blagovne znamke v podjetju X
Petra Grajžl:
Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov
Barbara Suholežnik Kugler:
Uvajanje nove podobe blagovne znamke
Elvedina Bešić Pobrić:
Uporaba trženjskih znanj podjetja v tržnem komuniciranju
Anita Jeneš Bartolme:
Tržno komuniciranje storitve najema predpražnikov kot ključni element trženjskega spleta
Evelina Krajnc:
Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
Sabina Herman:
Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
Mojca Kraner:
Strategija trženja inovativnega podjetja
Karmen Koželj:
Strategija trženja blagovne znamke Tajfun na mednarodnih trgih
Nataša Lojen:
Sprememba vodstva in vpliv na organizacijsko klimo v podjetju X
Ksenija Došler:
Sejem kot komunikacijsko orodje za predstavitev in prenos znanja
Sara Oset:
Prodajna uspešnost svetovalcev v trgovini z oblačili
Primož Bartolme:
Proces nakupnega odločanja z vplivom zadovoljstva porabnikov na izvajanje geodetskih storitev
Verica Seničar:
Prenos znanja in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji skozi različna časovna obdobja
Saša Borovnik:
Predlog strategije trženja izdelkov trgovske blagovne znamke X
Nina Marinčič:
Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije
Dejan Cverlin:
Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke
Martina Barkovič:
Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke
Karmen Pajmon:
Pomembnost logističnega in špediterskega znanja v mednarodni menjavi blaga
Sergeja Podkrajšek:
Organizacijska klima in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
Aleksander Strajnič:
Optimizacija nabave materiala kot pomemben dejavnik pri uspešnem poslovanju podjetja
Barbara Štancer:
Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za izdelke brez glutena
Suzana Sopek:
Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
Lidija Žmavc:
Kompetence učiteljev v družbi znanja
Katica Škrinjar:
Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju
Robert Ružman:
Čustvena inteligenca, ključ do uspešnega podjetja
Tanja Vetmić:
Analiza vplivnih dejavnikov v procesu nakupnega odločanja pri izbiri telekomunikacijskega operaterja
Romana Pavič:
Analiza procesa strateškega marketinga v organizaciji z veleprodajo izdelkov
Ksenija Arzenšek:
Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
Jure Zidar:
Analiza notranjih potencialov podjetja za uspešno uvedbo toplotne črpalke na slovensko tržišče
Domen Grudnik:
Upravljanje blagovne znamke
Lidija Pungeršek:
Zadovoljstvo uporabnikov spletnega bančništva izbrane banke Slovenije
Marija Flašker:
Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni
Monika Slanc:
Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev
Lidija Čadej:
Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke
Valentino Valentine:
Prenos znanja na končne kupce z uporabo marketinškega pristopa
Tina Kavčič:
Pomen tržnega komuniciranja podjetja Nigrad, d. d., pri izboljšanju ugleda podjetja in plačilne discipline uporabnikov storitev
Sara Strmčnik Bastl:
Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
Ben Jashari:
Vpliv liberalizacije v železniškem prometu na trženje storitev prevozov
Vesna Lainšček:
Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
Amadeja Komprej Berce:
Analiza strategije trženja izbranih podjetij pri poslovanju na tujem trgu
Denis Blažan:
Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
Robi Ribežl:
Pomen kompetenc trenerjev košarke za doseganje boljšega tržnega pozicioniranja Košarkarskega kluba Celje
Miša Marinček Ribežl:
Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
Katja Petek:
Zadovoljstvo uporabnikov e-storitev Finančne uprave Republike Slovenije
Tanja Vivod:
Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru"
Špela Uršič:
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
Blažka Klemenčič:
Vloga izobraževanja in usposabljanja pri prodajni uspešnosti svetovalcev v trgovini z oblačili
Nika Veljanovski:
Strategija trženja in predstavitev načrta za razvoj turizma občine Žalec
Mia Miljković:
Analiza priložnosti spletnega trženja na primeru podjetnika začetnika
Suzana Špegu:
Zadovoljstvo zaposlenih in bolnikov glede uporabe e-poslovanja v povezavi s trženjem v bolnišnici
Tina Koštomaj:
Spletno oglaševanje slovenskih podjetij na ruskem trgu
Gregor Kadiš:
Družabna omrežja kot del tržnega komuniciranja v podjetju GeniDarila, Natalija Kadiš, s. p.
Kristina Zaponšek:
Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
Aljaž Tajnšek:
Merjenje uspešnosti oglaševalske akcije na Facebooku - študija primera
Sanja Žerak:
Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev
Hana Vrečer:
Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk
Ksenija Vodišek:
Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
Iva Ana Virant:
Organizacija športne akcije "Razpnimo jadra" ter preverjanje zadovoljstva udeležencev
Urša Šinkovec:
Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
Lucija Pusovnik:
Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
Admir Omerović:
Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
Simona Krajnc:
Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
Kristina Babić:
Analiza interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X
Ksenija Jelen:
Analiza odločitvenih dejavnikov za izbiro zavarovalnice pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj
Daniel Čoklc:
Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda
Nina Bračun:
Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih
Ingrid Prah:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur
BSc theses (18)
Tjaša Dolenec:
Uporaba družbenih omrežij v marketinški komunikaciji s potrošniki na primeru marketinških agencij
Bor Černec:
Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu energijskih pijač
Borut Kopinšek:
Priprava strategije upravljanja blagovne znamke na področju trajnostnega razvoja
Žan Ulaga:
Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih
Anja Kolmanič:
Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
Niko Plavčak:
Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
Dunja Hvalec:
Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah
Sanja Horvat:
Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izdelkov blagovne znamke S-budget
Bojan Mastnak:
Nagradne igre na družabnem omrežju Facebook, kot orodje za promocijo Facebook strani podjetja
Marina Sever:
Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
Ula Sotenšek Prcać:
Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
Vesna Gorjup:
Celostna grafična podoba podjetja X
Damjan Ojsteršek:
Analiza zadovoljstva potrošnikov s trgovskimi blagovnimi znamkami prehrambnih izdelkov v Sloveniji
Katja Simerl:
Analiza tržnega vidika fotovoltaične elektrarne
Petra Arzenšek:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke x pri slovenskih potrošnikih
Lidija Čadej:
Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču
Kristina Peunik:
Pomen in uporaba interneta v podjetniškem poslovanju
Ingrid Prah:
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook