Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (160)

  1. Urh Skale: Analiza vedenja potrošnikov v procesu spletnega nakupovanja in pomen blagovne znamke pri odločitvi za spletni nakup
  2. Alen Hrovat: Vloga trženja in zadovoljstvo potrošnikov v zasebnem Diagnostičnem centru Šentjur
  3. Nina Plevnik: Marketinško komuniciranje ponudnikov telekomunikacijskih storitev na družbenih omrežjih
  4. Aleksandra Klampfer Žičkar: Potrošniško vedenje v virtualni fitnes industriji – prihodnost vadbe na daljavo
  5. Matej Kastelic: Pomen digitalnega oglaševanja pri sprejemanju nakupnih odločitev mladih potrošnikov
  6. Barbara Mušić: Pomen digitalnega marketinškega komuniciranja pri nakupnih odločitvah potrošnikov kozmetičnih izdelkov
  7. Jerneja Jenšterle: Razvoj strateških partnerjev v podjetju Plastika Skaza
  8. Iia Uchaneishvili: Digital communication strategies for promoting Cedevita and Nutrino lab among generation z in Slovenia
  9. Jan Malgaj: Analiza nakupnih dejavnikov pri odločitvi potrošnikov za nakup izdelka blagovne znamke Generali
  10. Gloria Magerl: Proces razvoja novega izdelka podjetja SVitViVa d.o.o.
  11. Nina Topolovec: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo storitev izbranega podjetja
  12. Sandra Boškić: Vpliv izobraževanja na prodajne veščine zaposlenih v kontaktnem centru banke X
  13. Tomo Ilijaš: Potenciali diverzifikacije rasti podjetja Tegar, d. o. o. s poudarkom na krepitvi blagovne znamke
  14. Aleš Greifoner: Pomen različnih strategij in tipov pogajanj v nabavnem procesu
  15. Jasmina Jud: Strategija in politika določanja cen v kmetijstvu
  16. Nina Ledinek Rezman: Zadovoljstvo kupcev z opravljeno storitvijo transporta v izbranem podjetju
  17. Gorazd Halič: Trženjska implementacija programov uravnotežene prehrane v delovnih okoljih
  18. Brigita Andrejek: Strategija trženja ponudbe podjetja Avto center Andrejek
  19. Sanja Žlavs: Analiza vedenja potrošnikov pri nakupu oblačil blagovnih znamk
  20. Špela Juhart: Analiza zadovoljstva kupcev blagovne znamke Gea
  21. Darja Podbelšek: Analiza zadovoljstva obiskovalcev Slamnikarskega muzeja s kakovostjo muzejskih storitev
  22. Ana Hočevar: Analiza zadovoljstva učencev s podporo učiteljev v osnovni šoli
  23. Saša Aleksič: Veščine managerjev in njihov vpliv na marketinško produktivnost
  24. Mateja Bobek: Učinki zvoka holističnih inštrumentov na celostno dobro počutje človeka s poudarkom na trženjski strategiji
  25. Maja Višnar: Vloga vsebinskega marketinga pri gradnji prepoznavnosti blagovne znamke
  26. Matej Štante: Analiza orodij digitalnega marketinga blagovnih znamk kozmetičnih izdelkov
  27. Miha Bukovec: Analiza nabavnega procesa v izbranem podjetju
  28. Sebastijan Dolenc: Analiza nakupnega procesa odločanja potrošnikov pri izbiri pohištva
  29. Nina Kreft: Analiza interesa vaščanov za ponovno odprtje vaške trgovine s ponudbo lokalnih živilskih izdelkov
  30. Nataša Seljak: Inovativni in marketinško podprti pristopi k proaktivnemu rekrutiranju novo zaposlenih
  31. Saša Kancler: Zadovoljstvo zaposlenih na primeru hotela Jakec in hotela Zarja v primerjavi z uspešnostjo poslovanja
  32. Darja Jezovšek: Dejavniki nakupnega odločanja kupcev in investitorjev v gradbeništvu
  33. Matic Lesnik: Zadovoljstvo digitalnih naročnikov Večera s storitvami in uporabniško izkušnjo
  34. Jerneja Petek: Zadovoljstvo staršev s področji delovanja osnovne šole otroka
  35. Anastazija Pečovnik: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Afrodita Cosmetics
  36. Alenka Selič: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke delodajalca med zaposlenimi v Mlekarni Celeia, d. o. o.
  37. Grega Arh: Analiza zlatih gazel 2001-2023
  38. Monika Pekošak: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Candy na slovenskem trgu
  39. Evelina Posavec: Analiza vplivnih dejavnikov nakupnega vedenja potrošnikov pri spletnih nakupih
  40. Laura Kregar: Analiza vedenja potrošnikov pri izbiri načina varčevanja
  41. Klavdija Štriker: Pomen izvajanja poprodajnih aktivnosti za zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe strank
  42. Jelka Goršič: Merjenje zadovoljstva komitentov z bančnimi storitvami izbrane banke
  43. Mitja Lavrenčič: Predlog izboljšave nabave s skladiščnim poslovanjem v podjetju EM, d. d.
  44. Bernarda Bungić: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Instagram
  45. Timi Fazliu: Zadovoljstvo pacientov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev
  46. Aleksandra Boldirev: Analiza nabavnega procesa in ključni vplivni dejavniki v izbranem podjetju
  47. Biljana Dragojević: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu električnih avtomobilov v Sloveniji
  48. Špela Čupeljič Perc: Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke »Živa« na trg
  49. Tina Vertič: Tržno-komunikacijska strategija za podjetje Altius
  50. Saška Čerčnik: Vedenjske navade potrošnikov pri nakupu produktov čiščenja odpadnih voda »MKČN« v razpršeni gradnji
  51. Aleksandra Grofelnik: Analiza dejavnikov nakupnega vedenja porabnikov v procesu odločanja o nakupu temne čokolade
  52. Patricija Šneler: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izbranih storitev podjetja NLB, d. d.
  53. Adil Mušinović: Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o.
  54. Boris Čelofiga: Razvoj polavtomatske pištole "Striker" - od idejne zasnove do trženja
  55. Barbara Medved: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih iz ekološkega kmetijstva
  56. Simon Smrke: Izvedba javnih naročil na področju gradbeništva
  57. Primož Gajšek: Trendi oglaševanja nepremičnin v Sloveniji in vpliv epidemije Covid-19 nanje
  58. Tadeja Penko: Prepoznavnost vizualnih konstant komuniciranja na področju slovenskih znamk otroških oblačil
  59. Tim Pučko: Tržna strategija podjetja Plastika Skaza, d. o. o., pri lansiranju izdelkov lastne blagovne znamke v spletni trgovini Amazon
  60. Klemen Očko: Uporaba orodij digitalnega marketinga v izbranem hotelu
  61. Neja Klančnik: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke
  62. Nataša Kitak: Digitalni marketing in primer uporabe marketinga z vplivneži v podjetju X
  63. Andreja Mlakar Talović: Analiza vedenja porabnikov v procesu odločanja za nakup kave
  64. Diana Petek: Analiza vedenja potrošnikov pri spletnem nakupovanju
  65. Boris Ćućić: Zadovoljstvo uporabnikov Pošte Slovenije
  66. Nenad Duvnjak: Analiza procesov nabave v povezavi z izvajanjem javnih naročil v Javnem podjetju Snaga, d. o. o.
  67. Tanja Selič: Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti
  68. Monika Kovačič: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izbranega podjetja
  69. Dejan Valenčak: Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
  70. Janja Slatnar: Prednakupno vedenje porabnikov mobilnih storitev
  71. Boris Kmetec: Pomen zaznane transparentnosti pri nabavi in vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v izbrani bolnišnici
  72. Aljaž Kos: Etika v prodaji zavarovanj
  73. Aleksander Petrič: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu športnih izdelkov
  74. Katarina Artnik: Izbor potencialnih in ocenjevanje obstoječih dobaviteljev v podjetju JUB, d.o.o.
  75. Klementina Sivka: Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o.
  76. Anica Trauner: Analiza dejavnikov odločanja staršev pri izbiri vrtca in vloga tržnega komuniciranja
  77. Barbara Mljač: Motivi za nakup čebeljih izdelkov
  78. Aleksandra Breg: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih lokalnega porekla
  79. Andreja Bergant: Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
  80. Klavdija Zupančič: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu čebeljih izdelkov
  81. Adem Dizdarević: Tranzicija avtomobilske industrije in vpeljava električnih vozil v Sloveniji
  82. Maja Gorjup Zdovc: Pomen odnosov z javnostmi pri trženju nevladnih organizacij - primer društva svetovalcev za laktacijo in dojenje Slovenije
  83. Daliborka Brčan: Analiza zadovoljstva zaposlenih v dejavnosti zasebnega varovanja in vpliv le tega na naročanje storitev zasebnega varovanja
  84. Aleksandra Babič: Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
  85. Barbara Košir: Znanje tržnika "ključ" za uspeh organizacije pred konkurenco
  86. Ida Rak: Znanje in inovativnost v odprtem sistemu inoviranja
  87. Nataša Užmah: Zavedanje pomena in uporabne vrednosti raziskav trga na primeru banke X
  88. Damjana Horvat: Zadovoljstvo porabnikov s storitvami v Vrtcu Mavrica Vojnik
  89. Renata Videčnik: Zadovoljstvo odjemalcev v povezavi s procesi managementa znanja
  90. Tjaša Klopčič: Vpliv pridobivanja znanja na zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
  91. Nuša Lilija: Vpliv prenosa znanja za uspešnejši nastop razstavljavcev na sejemski prireditvi MOS Celje
  92. Klemen Godicelj: Vpliv managementa znanja na inovativnost v slovenskih podjetjih
  93. Andreja Petric: Vloga znanja v procesu vrednotenja lastne blagovne znamke v podjetju X
  94. Petra Grajžl: Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov
  95. Barbara Suholežnik Kugler: Uvajanje nove podobe blagovne znamke
  96. Elvedina Bešić Pobrić: Uporaba trženjskih znanj podjetja v tržnem komuniciranju
  97. Anita Jeneš Bartolme: Tržno komuniciranje storitve najema predpražnikov kot ključni element trženjskega spleta
  98. Evelina Krajnc: Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
  99. Sabina Herman: Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
  100. Mojca Kraner: Strategija trženja inovativnega podjetja
  101. Karmen Koželj: Strategija trženja blagovne znamke Tajfun na mednarodnih trgih
  102. Nataša Lojen: Sprememba vodstva in vpliv na organizacijsko klimo v podjetju X
  103. Ksenija Došler: Sejem kot komunikacijsko orodje za predstavitev in prenos znanja
  104. Sara Oset: Prodajna uspešnost svetovalcev v trgovini z oblačili
  105. Primož Bartolme: Proces nakupnega odločanja z vplivom zadovoljstva porabnikov na izvajanje geodetskih storitev
  106. Verica Seničar: Prenos znanja in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji skozi različna časovna obdobja
  107. Saša Borovnik: Predlog strategije trženja izdelkov trgovske blagovne znamke X
  108. Nina Marinčič: Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije
  109. Dejan Cverlin: Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke
  110. Martina Barkovič: Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke
  111. Karmen Pajmon: Pomembnost logističnega in špediterskega znanja v mednarodni menjavi blaga
  112. Sergeja Podkrajšek: Organizacijska klima in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
  113. Aleksander Strajnič: Optimizacija nabave materiala kot pomemben dejavnik pri uspešnem poslovanju podjetja
  114. Barbara Štancer: Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za izdelke brez glutena
  115. Suzana Sopek: Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
  116. Lidija Žmavc: Kompetence učiteljev v družbi znanja
  117. Katica Škrinjar: Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju
  118. Robert Ružman: Čustvena inteligenca, ključ do uspešnega podjetja
  119. Tanja Vetmić: Analiza vplivnih dejavnikov v procesu nakupnega odločanja pri izbiri telekomunikacijskega operaterja
  120. Romana Pavič: Analiza procesa strateškega marketinga v organizaciji z veleprodajo izdelkov
  121. Ksenija Arzenšek: Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
  122. Jure Zidar: Analiza notranjih potencialov podjetja za uspešno uvedbo toplotne črpalke na slovensko tržišče
  123. Domen Grudnik: Upravljanje blagovne znamke
  124. Lidija Pungeršek: Zadovoljstvo uporabnikov spletnega bančništva izbrane banke Slovenije
  125. Marija Flašker: Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni
  126. Monika Slanc: Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev
  127. Lidija Čadej: Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke
  128. Valentino Valentine: Prenos znanja na končne kupce z uporabo marketinškega pristopa
  129. Tina Kavčič: Pomen tržnega komuniciranja podjetja Nigrad, d. d., pri izboljšanju ugleda podjetja in plačilne discipline uporabnikov storitev
  130. Sara Strmčnik Bastl: Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
  131. Ben Jashari: Vpliv liberalizacije v železniškem prometu na trženje storitev prevozov
  132. Vesna Lainšček: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
  133. Amadeja Komprej Berce: Analiza strategije trženja izbranih podjetij pri poslovanju na tujem trgu
  134. Denis Blažan: Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
  135. Robi Ribežl: Pomen kompetenc trenerjev košarke za doseganje boljšega tržnega pozicioniranja Košarkarskega kluba Celje
  136. Miša Marinček Ribežl: Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
  137. Katja Petek: Zadovoljstvo uporabnikov e-storitev Finančne uprave Republike Slovenije
  138. Tanja Vivod: Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru"
  139. Špela Uršič: Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
  140. Blažka Klemenčič: Vloga izobraževanja in usposabljanja pri prodajni uspešnosti svetovalcev v trgovini z oblačili
  141. Nika Veljanovski: Strategija trženja in predstavitev načrta za razvoj turizma občine Žalec
  142. Mia Miljković: Analiza priložnosti spletnega trženja na primeru podjetnika začetnika
  143. Suzana Špegu: Zadovoljstvo zaposlenih in bolnikov glede uporabe e-poslovanja v povezavi s trženjem v bolnišnici
  144. Tina Koštomaj: Spletno oglaševanje slovenskih podjetij na ruskem trgu
  145. Gregor Kadiš: Družabna omrežja kot del tržnega komuniciranja v podjetju GeniDarila, Natalija Kadiš, s. p.
  146. Kristina Zaponšek: Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
  147. Aljaž Tajnšek: Merjenje uspešnosti oglaševalske akcije na Facebooku - študija primera
  148. Sanja Žerak: Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev
  149. Hana Vrečer: Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk
  150. Ksenija Vodišek: Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
  151. Iva Ana Virant: Organizacija športne akcije "Razpnimo jadra" ter preverjanje zadovoljstva udeležencev
  152. Urša Šinkovec: Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
  153. Lucija Pusovnik: Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
  154. Admir Omerović: Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
  155. Simona Krajnc: Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
  156. Kristina Babić: Analiza interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X
  157. Ksenija Jelen: Analiza odločitvenih dejavnikov za izbiro zavarovalnice pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj
  158. Daniel Čoklc: Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda
  159. Nina Bračun: Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih
  160. Ingrid Prah: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur

Diplomska dela (20)

  1. Urša Kodrin: Strategija tržnega komuniciranja za podjetje X
  2. Eva Katarina Hribar: Načrt trženja za podjetje CKS Ekipa, d. o. o.
  3. Tjaša Dolenec: Uporaba družbenih omrežij v marketinški komunikaciji s potrošniki na primeru marketinških agencij
  4. Bor Černec: Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu energijskih pijač
  5. Borut Kopinšek: Priprava strategije upravljanja blagovne znamke na področju trajnostnega razvoja
  6. Žan Ulaga: Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih
  7. Anja Kolmanič: Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
  8. Niko Plavčak: Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
  9. Dunja Hvalec: Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah
  10. Sanja Horvat: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izdelkov blagovne znamke S-budget
  11. Bojan Mastnak: Nagradne igre na družabnem omrežju Facebook, kot orodje za promocijo Facebook strani podjetja
  12. Marina Sever: Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
  13. Ula Sotenšek Prcać: Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
  14. Vesna Gorjup: Celostna grafična podoba podjetja X
  15. Damjan Ojsteršek: Analiza zadovoljstva potrošnikov s trgovskimi blagovnimi znamkami prehrambnih izdelkov v Sloveniji
  16. Katja Simerl: Analiza tržnega vidika fotovoltaične elektrarne
  17. Petra Arzenšek: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke x pri slovenskih potrošnikih
  18. Lidija Čadej: Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču
  19. Kristina Peunik: Pomen in uporaba interneta v podjetniškem poslovanju
  20. Ingrid Prah: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook