Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (151)

  1. Gloria Magerl: Proces razvoja novega izdelka podjetja SVitViVa d.o.o.
  2. Nina Topolovec: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo storitev izbranega podjetja
  3. Sandra Boškić: Vpliv izobraževanja na prodajne veščine zaposlenih v kontaktnem centru banke X
  4. Tomo Ilijaš: Potenciali diverzifikacije rasti podjetja Tegar, d. o. o. s poudarkom na krepitvi blagovne znamke
  5. Aleš Greifoner: Pomen različnih strategij in tipov pogajanj v nabavnem procesu
  6. Jasmina Jud: Strategija in politika določanja cen v kmetijstvu
  7. Nina Ledinek Rezman: Zadovoljstvo kupcev z opravljeno storitvijo transporta v izbranem podjetju
  8. Gorazd Halič: Trženjska implementacija programov uravnotežene prehrane v delovnih okoljih
  9. Brigita Andrejek: Strategija trženja ponudbe podjetja Avto center Andrejek
  10. Sanja Žlavs: Analiza vedenja potrošnikov pri nakupu oblačil blagovnih znamk
  11. Špela Juhart: Analiza zadovoljstva kupcev blagovne znamke Gea
  12. Darja Podbelšek: Analiza zadovoljstva obiskovalcev Slamnikarskega muzeja s kakovostjo muzejskih storitev
  13. Ana Hočevar: Analiza zadovoljstva učencev s podporo učiteljev v osnovni šoli
  14. Saša Aleksič: Veščine managerjev in njihov vpliv na marketinško produktivnost
  15. Mateja Bobek: Učinki zvoka holističnih inštrumentov na celostno dobro počutje človeka s poudarkom na trženjski strategiji
  16. Maja Višnar: Vloga vsebinskega marketinga pri gradnji prepoznavnosti blagovne znamke
  17. Matej Štante: Analiza orodij digitalnega marketinga blagovnih znamk kozmetičnih izdelkov
  18. Miha Bukovec: Analiza nabavnega procesa v izbranem podjetju
  19. Sebastijan Dolenc: Analiza nakupnega procesa odločanja potrošnikov pri izbiri pohištva
  20. Nina Kreft: Analiza interesa vaščanov za ponovno odprtje vaške trgovine s ponudbo lokalnih živilskih izdelkov
  21. Nataša Seljak: Inovativni in marketinško podprti pristopi k proaktivnemu rekrutiranju novo zaposlenih
  22. Saša Kancler: Zadovoljstvo zaposlenih na primeru hotela Jakec in hotela Zarja v primerjavi z uspešnostjo poslovanja
  23. Darja Jezovšek: Dejavniki nakupnega odločanja kupcev in investitorjev v gradbeništvu
  24. Matic Lesnik: Zadovoljstvo digitalnih naročnikov Večera s storitvami in uporabniško izkušnjo
  25. Jerneja Petek: Zadovoljstvo staršev s področji delovanja osnovne šole otroka
  26. Anastazija Pečovnik: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Afrodita Cosmetics
  27. Alenka Selič: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke delodajalca med zaposlenimi v Mlekarni Celeia, d. o. o.
  28. Grega Arh: Analiza zlatih gazel 2001-2023
  29. Monika Pekošak: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Candy na slovenskem trgu
  30. Evelina Posavec: Analiza vplivnih dejavnikov nakupnega vedenja potrošnikov pri spletnih nakupih
  31. Laura Kregar: Analiza vedenja potrošnikov pri izbiri načina varčevanja
  32. Klavdija Štriker: Pomen izvajanja poprodajnih aktivnosti za zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe strank
  33. Jelka Goršič: Merjenje zadovoljstva komitentov z bančnimi storitvami izbrane banke
  34. Mitja Lavrenčič: Predlog izboljšave nabave s skladiščnim poslovanjem v podjetju EM, d. d.
  35. Bernarda Bungić: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Instagram
  36. Timi Fazliu: Zadovoljstvo pacientov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev
  37. Aleksandra Boldirev: Analiza nabavnega procesa in ključni vplivni dejavniki v izbranem podjetju
  38. Biljana Dragojević: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu električnih avtomobilov v Sloveniji
  39. Špela Čupeljič Perc: Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke »Živa« na trg
  40. Tina Vertič: Tržno-komunikacijska strategija za podjetje Altius
  41. Saška Čerčnik: Vedenjske navade potrošnikov pri nakupu produktov čiščenja odpadnih voda »MKČN« v razpršeni gradnji
  42. Aleksandra Grofelnik: Analiza dejavnikov nakupnega vedenja porabnikov v procesu odločanja o nakupu temne čokolade
  43. Patricija Šneler: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izbranih storitev podjetja NLB, d. d.
  44. Adil Mušinović: Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o.
  45. Boris Čelofiga: Razvoj polavtomatske pištole "Striker" - od idejne zasnove do trženja
  46. Barbara Medved: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih iz ekološkega kmetijstva
  47. Simon Smrke: Izvedba javnih naročil na področju gradbeništva
  48. Primož Gajšek: Trendi oglaševanja nepremičnin v Sloveniji in vpliv epidemije Covid-19 nanje
  49. Tadeja Penko: Prepoznavnost vizualnih konstant komuniciranja na področju slovenskih znamk otroških oblačil
  50. Tim Pučko: Tržna strategija podjetja Plastika Skaza, d. o. o., pri lansiranju izdelkov lastne blagovne znamke v spletni trgovini Amazon
  51. Klemen Očko: Uporaba orodij digitalnega marketinga v izbranem hotelu
  52. Neja Klančnik: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke
  53. Nataša Kitak: Digitalni marketing in primer uporabe marketinga z vplivneži v podjetju X
  54. Andreja Mlakar Talović: Analiza vedenja porabnikov v procesu odločanja za nakup kave
  55. Diana Petek: Analiza vedenja potrošnikov pri spletnem nakupovanju
  56. Boris Ćućić: Zadovoljstvo uporabnikov Pošte Slovenije
  57. Nenad Duvnjak: Analiza procesov nabave v povezavi z izvajanjem javnih naročil v Javnem podjetju Snaga, d. o. o.
  58. Tanja Selič: Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti
  59. Monika Kovačič: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izbranega podjetja
  60. Dejan Valenčak: Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
  61. Janja Slatnar: Prednakupno vedenje porabnikov mobilnih storitev
  62. Boris Kmetec: Pomen zaznane transparentnosti pri nabavi in vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v izbrani bolnišnici
  63. Aljaž Kos: Etika v prodaji zavarovanj
  64. Aleksander Petrič: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu športnih izdelkov
  65. Katarina Artnik: Izbor potencialnih in ocenjevanje obstoječih dobaviteljev v podjetju JUB, d.o.o.
  66. Klementina Sivka: Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o.
  67. Anica Trauner: Analiza dejavnikov odločanja staršev pri izbiri vrtca in vloga tržnega komuniciranja
  68. Barbara Mljač: Motivi za nakup čebeljih izdelkov
  69. Aleksandra Breg: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih lokalnega porekla
  70. Andreja Bergant: Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
  71. Klavdija Zupančič: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu čebeljih izdelkov
  72. Adem Dizdarević: Tranzicija avtomobilske industrije in vpeljava električnih vozil v Sloveniji
  73. Maja Gorjup Zdovc: Pomen odnosov z javnostmi pri trženju nevladnih organizacij - primer društva svetovalcev za laktacijo in dojenje Slovenije
  74. Daliborka Brčan: Analiza zadovoljstva zaposlenih v dejavnosti zasebnega varovanja in vpliv le tega na naročanje storitev zasebnega varovanja
  75. Aleksandra Babič: Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
  76. Barbara Košir: Znanje tržnika "ključ" za uspeh organizacije pred konkurenco
  77. Ida Rak: Znanje in inovativnost v odprtem sistemu inoviranja
  78. Nataša Užmah: Zavedanje pomena in uporabne vrednosti raziskav trga na primeru banke X
  79. Damjana Horvat: Zadovoljstvo porabnikov s storitvami v Vrtcu Mavrica Vojnik
  80. Renata Videčnik: Zadovoljstvo odjemalcev v povezavi s procesi managementa znanja
  81. Tjaša Klopčič: Vpliv pridobivanja znanja na zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
  82. Nuša Lilija: Vpliv prenosa znanja za uspešnejši nastop razstavljavcev na sejemski prireditvi MOS Celje
  83. Klemen Godicelj: Vpliv managementa znanja na inovativnost v slovenskih podjetjih
  84. Andreja Petric: Vloga znanja v procesu vrednotenja lastne blagovne znamke v podjetju X
  85. Petra Grajžl: Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov
  86. Barbara Suholežnik Kugler: Uvajanje nove podobe blagovne znamke
  87. Elvedina Bešić Pobrić: Uporaba trženjskih znanj podjetja v tržnem komuniciranju
  88. Anita Jeneš Bartolme: Tržno komuniciranje storitve najema predpražnikov kot ključni element trženjskega spleta
  89. Evelina Krajnc: Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
  90. Sabina Herman: Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
  91. Mojca Kraner: Strategija trženja inovativnega podjetja
  92. Karmen Koželj: Strategija trženja blagovne znamke Tajfun na mednarodnih trgih
  93. Nataša Lojen: Sprememba vodstva in vpliv na organizacijsko klimo v podjetju X
  94. Ksenija Došler: Sejem kot komunikacijsko orodje za predstavitev in prenos znanja
  95. Sara Oset: Prodajna uspešnost svetovalcev v trgovini z oblačili
  96. Primož Bartolme: Proces nakupnega odločanja z vplivom zadovoljstva porabnikov na izvajanje geodetskih storitev
  97. Verica Seničar: Prenos znanja in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji skozi različna časovna obdobja
  98. Saša Borovnik: Predlog strategije trženja izdelkov trgovske blagovne znamke X
  99. Nina Marinčič: Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije
  100. Dejan Cverlin: Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke
  101. Martina Barkovič: Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke
  102. Karmen Pajmon: Pomembnost logističnega in špediterskega znanja v mednarodni menjavi blaga
  103. Sergeja Podkrajšek: Organizacijska klima in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
  104. Aleksander Strajnič: Optimizacija nabave materiala kot pomemben dejavnik pri uspešnem poslovanju podjetja
  105. Barbara Štancer: Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za izdelke brez glutena
  106. Suzana Sopek: Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
  107. Lidija Žmavc: Kompetence učiteljev v družbi znanja
  108. Katica Škrinjar: Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju
  109. Robert Ružman: Čustvena inteligenca, ključ do uspešnega podjetja
  110. Tanja Vetmić: Analiza vplivnih dejavnikov v procesu nakupnega odločanja pri izbiri telekomunikacijskega operaterja
  111. Romana Pavič: Analiza procesa strateškega marketinga v organizaciji z veleprodajo izdelkov
  112. Ksenija Arzenšek: Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
  113. Jure Zidar: Analiza notranjih potencialov podjetja za uspešno uvedbo toplotne črpalke na slovensko tržišče
  114. Domen Grudnik: Upravljanje blagovne znamke
  115. Lidija Pungeršek: Zadovoljstvo uporabnikov spletnega bančništva izbrane banke Slovenije
  116. Marija Flašker: Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni
  117. Monika Slanc: Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev
  118. Lidija Čadej: Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke
  119. Valentino Valentine: Prenos znanja na končne kupce z uporabo marketinškega pristopa
  120. Tina Kavčič: Pomen tržnega komuniciranja podjetja Nigrad, d. d., pri izboljšanju ugleda podjetja in plačilne discipline uporabnikov storitev
  121. Sara Strmčnik Bastl: Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
  122. Ben Jashari: Vpliv liberalizacije v železniškem prometu na trženje storitev prevozov
  123. Vesna Lainšček: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
  124. Amadeja Komprej Berce: Analiza strategije trženja izbranih podjetij pri poslovanju na tujem trgu
  125. Denis Blažan: Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
  126. Robi Ribežl: Pomen kompetenc trenerjev košarke za doseganje boljšega tržnega pozicioniranja Košarkarskega kluba Celje
  127. Miša Marinček Ribežl: Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
  128. Katja Petek: Zadovoljstvo uporabnikov e-storitev Finančne uprave Republike Slovenije
  129. Tanja Vivod: Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru"
  130. Špela Uršič: Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
  131. Blažka Klemenčič: Vloga izobraževanja in usposabljanja pri prodajni uspešnosti svetovalcev v trgovini z oblačili
  132. Nika Veljanovski: Strategija trženja in predstavitev načrta za razvoj turizma občine Žalec
  133. Mia Miljković: Analiza priložnosti spletnega trženja na primeru podjetnika začetnika
  134. Suzana Špegu: Zadovoljstvo zaposlenih in bolnikov glede uporabe e-poslovanja v povezavi s trženjem v bolnišnici
  135. Tina Koštomaj: Spletno oglaševanje slovenskih podjetij na ruskem trgu
  136. Gregor Kadiš: Družabna omrežja kot del tržnega komuniciranja v podjetju GeniDarila, Natalija Kadiš, s. p.
  137. Kristina Zaponšek: Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
  138. Aljaž Tajnšek: Merjenje uspešnosti oglaševalske akcije na Facebooku - študija primera
  139. Sanja Žerak: Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev
  140. Hana Vrečer: Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk
  141. Ksenija Vodišek: Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
  142. Iva Ana Virant: Organizacija športne akcije "Razpnimo jadra" ter preverjanje zadovoljstva udeležencev
  143. Urša Šinkovec: Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
  144. Lucija Pusovnik: Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
  145. Admir Omerović: Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
  146. Simona Krajnc: Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
  147. Kristina Babić: Analiza interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X
  148. Ksenija Jelen: Analiza odločitvenih dejavnikov za izbiro zavarovalnice pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj
  149. Daniel Čoklc: Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda
  150. Nina Bračun: Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih
  151. Ingrid Prah: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur

Diplomska dela (18)

  1. Tjaša Dolenec: Uporaba družbenih omrežij v marketinški komunikaciji s potrošniki na primeru marketinških agencij
  2. Bor Černec: Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu energijskih pijač
  3. Borut Kopinšek: Priprava strategije upravljanja blagovne znamke na področju trajnostnega razvoja
  4. Žan Ulaga: Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih
  5. Anja Kolmanič: Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
  6. Niko Plavčak: Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
  7. Dunja Hvalec: Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah
  8. Sanja Horvat: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izdelkov blagovne znamke S-budget
  9. Bojan Mastnak: Nagradne igre na družabnem omrežju Facebook, kot orodje za promocijo Facebook strani podjetja
  10. Marina Sever: Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
  11. Ula Sotenšek Prcać: Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
  12. Vesna Gorjup: Celostna grafična podoba podjetja X
  13. Damjan Ojsteršek: Analiza zadovoljstva potrošnikov s trgovskimi blagovnimi znamkami prehrambnih izdelkov v Sloveniji
  14. Katja Simerl: Analiza tržnega vidika fotovoltaične elektrarne
  15. Petra Arzenšek: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke x pri slovenskih potrošnikih
  16. Lidija Čadej: Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču
  17. Kristina Peunik: Pomen in uporaba interneta v podjetniškem poslovanju
  18. Ingrid Prah: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook