Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (96)

  1. Nenad Duvnjak: Analiza procesov nabave v povezavi z izvajanjem javnih naročil v Javnem podjetju Snaga, d. o. o.
  2. Tanja Selič: Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti
  3. Monika Kovačič: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izbranega podjetja
  4. Dejan Valenčak: Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
  5. Janja Slatnar: Prednakupno vedenje porabnikov mobilnih storitev
  6. Boris Kmetec: Pomen zaznane transparentnosti pri nabavi in vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v izbrani bolnišnici
  7. Aljaž Kos: Etika v prodaji zavarovanj
  8. Aleksander Petrič: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu športnih izdelkov
  9. Katarina Artnik: Izbor potencialnih in ocenjevanje obstoječih dobaviteljev v podjetju JUB, d.o.o.
  10. Klementina Sivka: Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o.
  11. Anica Trauner: Analiza dejavnikov odločanja staršev pri izbiri vrtca in vloga tržnega komuniciranja
  12. Barbara Mljač: Motivi za nakup čebeljih izdelkov
  13. Aleksandra Breg: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih lokalnega porekla
  14. Andreja Bergant: Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
  15. Klavdija Zupančič: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu čebeljih izdelkov
  16. Adem Dizdarević: Tranzicija avtomobilske industrije in vpeljava električnih vozil v Sloveniji
  17. Maja Gorjup Zdovc: Pomen odnosov z javnostmi pri trženju nevladnih organizacij - primer društva svetovalcev za laktacijo in dojenje Slovenije
  18. Daliborka Brčan: Analiza zadovoljstva zaposlenih v dejavnosti zasebnega varovanja in vpliv le tega na naročanje storitev zasebnega varovanja
  19. Aleksandra Babič: Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
  20. Barbara Košir: Znanje tržnika "ključ" za uspeh organizacije pred konkurenco
  21. Ida Rak: Znanje in inovativnost v odprtem sistemu inoviranja
  22. Nataša Užmah: Zavedanje pomena in uporabne vrednosti raziskav trga na primeru banke X
  23. Damjana Horvat: Zadovoljstvo porabnikov s storitvami v Vrtcu Mavrica Vojnik
  24. Renata Videčnik: Zadovoljstvo odjemalcev v povezavi s procesi managementa znanja
  25. Tjaša Klopčič: Vpliv pridobivanja znanja na zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
  26. Nuša Lilija: Vpliv prenosa znanja za uspešnejši nastop razstavljavcev na sejemski prireditvi MOS Celje
  27. Klemen Godicelj: Vpliv managementa znanja na inovativnost v slovenskih podjetjih
  28. Andreja Petric: Vloga znanja v procesu vrednotenja lastne blagovne znamke v podjetju X
  29. Petra Grajžl: Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov
  30. Barbara Suholežnik Kugler: Uvajanje nove podobe blagovne znamke
  31. Elvedina Bešić Pobrić: Uporaba trženjskih znanj podjetja v tržnem komuniciranju
  32. Anita Jeneš Bartolme: Tržno komuniciranje storitve najema predpražnikov kot ključni element trženjskega spleta
  33. Evelina Krajnc: Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
  34. Sabina Herman: Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
  35. Mojca Kraner: Strategija trženja inovativnega podjetja
  36. Karmen Koželj: Strategija trženja blagovne znamke Tajfun na mednarodnih trgih
  37. Nataša Lojen: Sprememba vodstva in vpliv na organizacijsko klimo v podjetju X
  38. Ksenija Došler: Sejem kot komunikacijsko orodje za predstavitev in prenos znanja
  39. Sara Oset: Prodajna uspešnost svetovalcev v trgovini z oblačili
  40. Primož Bartolme: Proces nakupnega odločanja z vplivom zadovoljstva porabnikov na izvajanje geodetskih storitev
  41. Verica Seničar: Prenos znanja in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji skozi različna časovna obdobja
  42. Saša Borovnik: Predlog strategije trženja izdelkov trgovske blagovne znamke X
  43. Nina Marinčič: Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije
  44. Dejan Cverlin: Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke
  45. Martina Barkovič: Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke
  46. Karmen Pajmon: Pomembnost logističnega in špediterskega znanja v mednarodni menjavi blaga
  47. Sergeja Podkrajšek: Organizacijska klima in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
  48. Aleksander Strajnič: Optimizacija nabave materiala kot pomemben dejavnik pri uspešnem poslovanju podjetja
  49. Barbara Štancer: Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za izdelke brez glutena
  50. Suzana Sopek: Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
  51. Lidija Žmavc: Kompetence učiteljev v družbi znanja
  52. Katica Škrinjar: Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju
  53. Robert Ružman: Čustvena inteligenca, ključ do uspešnega podjetja
  54. Tanja Vetmić: Analiza vplivnih dejavnikov v procesu nakupnega odločanja pri izbiri telekomunikacijskega operaterja
  55. Romana Pavič: Analiza procesa strateškega marketinga v organizaciji z veleprodajo izdelkov
  56. Ksenija Arzenšek: Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
  57. Jure Zidar: Analiza notranjih potencialov podjetja za uspešno uvedbo toplotne črpalke na slovensko tržišče
  58. Domen Grudnik: Upravljanje blagovne znamke
  59. Lidija Pungeršek: Zadovoljstvo uporabnikov spletnega bančništva izbrane banke Slovenije
  60. Marija Flašker: Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni
  61. Monika Slanc: Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev
  62. Lidija Čadej: Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke
  63. Valentino Valentine: Prenos znanja na končne kupce z uporabo marketinškega pristopa
  64. Tina Kavčič: Pomen tržnega komuniciranja podjetja Nigrad, d. d., pri izboljšanju ugleda podjetja in plačilne discipline uporabnikov storitev
  65. Sara Strmčnik Bastl: Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
  66. Ben Jashari: Vpliv liberalizacije v železniškem prometu na trženje storitev prevozov
  67. Vesna Lainšček: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
  68. Amadeja Komprej Berce: Analiza strategije trženja izbranih podjetij pri poslovanju na tujem trgu
  69. Denis Blažan: Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
  70. Robi Ribežl: Pomen kompetenc trenerjev košarke za doseganje boljšega tržnega pozicioniranja Košarkarskega kluba Celje
  71. Miša Marinček Ribežl: Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
  72. Katja Petek: Zadovoljstvo uporabnikov e-storitev Finančne uprave Republike Slovenije
  73. Tanja Vivod: Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru"
  74. Špela Uršič: Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
  75. Blažka Klemenčič: Vloga izobraževanja in usposabljanja pri prodajni uspešnosti svetovalcev v trgovini z oblačili
  76. Nika Veljanovski: Strategija trženja in predstavitev načrta za razvoj turizma občine Žalec
  77. Mia Miljković: Analiza priložnosti spletnega trženja na primeru podjetnika začetnika
  78. Suzana Špegu: Zadovoljstvo zaposlenih in bolnikov glede uporabe e-poslovanja v povezavi s trženjem v bolnišnici
  79. Tina Koštomaj: Spletno oglaševanje slovenskih podjetij na ruskem trgu
  80. Gregor Kadiš: Družabna omrežja kot del tržnega komuniciranja v podjetju GeniDarila, Natalija Kadiš, s. p.
  81. Kristina Zaponšek: Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
  82. Aljaž Tajnšek: Merjenje uspešnosti oglaševalske akcije na Facebooku - študija primera
  83. Sanja Žerak: Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev
  84. Hana Vrečer: Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk
  85. Ksenija Vodišek: Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
  86. Ksenija Vodišek: Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
  87. Iva Ana Virant: Organizacija športne akcije "Razpnimo jadra" ter preverjanje zadovoljstva udeležencev
  88. Urša Šinkovec: Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
  89. Lucija Pusovnik: Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
  90. Admir Omerović: Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
  91. Simona Krajnc: Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
  92. Kristina Babić: Analiza interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X
  93. Ksenija Jelen: Analiza odločitvenih dejavnikov za izbiro zavarovalnice pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj
  94. Daniel Čoklc: Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda
  95. Nina Bračun: Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih
  96. Ingrid Prah: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur

Diplomska dela (15)

  1. Katja Žerjav: Harmonizirani indeksi cen življenjskih potrebščin
  2. Anja Kolmanič: Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
  3. Niko Plavčak: Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
  4. Dunja Hvalec: Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah
  5. Sanja Horvat: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izdelkov blagovne znamke S-budget
  6. Bojan Mastnak: Nagradne igre na družabnem omrežju Facebook, kot orodje za promocijo Facebook strani podjetja
  7. Marina Sever: Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
  8. Ula Sotenšek Prcać: Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
  9. Vesna Gorjup: Celostna grafična podoba podjetja X
  10. Damjan Ojsteršek: Analiza zadovoljstva potrošnikov s trgovskimi blagovnimi znamkami prehrambnih izdelkov v Sloveniji
  11. Katja Simerl: Analiza tržnega vidika fotovoltaične elektrarne
  12. Petra Arzenšek: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke x pri slovenskih potrošnikih
  13. Lidija Čadej: Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču
  14. Kristina Peunik: Pomen in uporaba interneta v podjetniškem poslovanju
  15. Ingrid Prah: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook