Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Statistika ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (136)
Maja Višnar:
Vloga vsebinskega marketinga pri gradnji prepoznavnosti blagovne znamke
Matej Štante:
Analiza orodij digitalnega marketinga blagovnih znamk kozmetičnih izdelkov
Miha Bukovec:
Analiza nabavnega procesa v izbranem podjetju
Sebastijan Dolenc:
Analiza nakupnega procesa odločanja potrošnikov pri izbiri pohištva
Nina Kreft:
Analiza interesa vaščanov za ponovno odprtje vaške trgovine s ponudbo lokalnih živilskih izdelkov
Nataša Seljak:
Inovativni in marketinško podprti pristopi k proaktivnemu rekrutiranju novo zaposlenih
Saša Kancler:
Zadovoljstvo zaposlenih na primeru hotela Jakec in hotela Zarja v primerjavi z uspešnostjo poslovanja
Darja Jezovšek:
Dejavniki nakupnega odločanja kupcev in investitorjev v gradbeništvu
Matic Lesnik:
Zadovoljstvo digitalnih naročnikov Večera s storitvami in uporabniško izkušnjo
Jerneja Petek:
Zadovoljstvo staršev s področji delovanja osnovne šole otroka
Anastazija Pečovnik:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Afrodita Cosmetics
Alenka Selič:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke delodajalca med zaposlenimi v Mlekarni Celeia, d. o. o.
Grega Arh:
Analiza zlatih gazel 2001-2023
Monika Pekošak:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Candy na slovenskem trgu
Evelina Posavec:
Analiza vplivnih dejavnikov nakupnega vedenja potrošnikov pri spletnih nakupih
Laura Kregar:
Analiza vedenja potrošnikov pri izbiri načina varčevanja
Klavdija Štriker:
Pomen izvajanja poprodajnih aktivnosti za zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe strank
Jelka Goršič:
Merjenje zadovoljstva komitentov z bančnimi storitvami izbrane banke
Mitja Lavrenčič:
Predlog izboljšave nabave s skladiščnim poslovanjem v podjetju EM, d. d.
Bernarda Bungić:
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Instagram
Timi Fazliu:
Zadovoljstvo pacientov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev
Aleksandra Boldirev:
Analiza nabavnega procesa in ključni vplivni dejavniki v izbranem podjetju
Biljana Dragojević:
Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu električnih avtomobilov v Sloveniji
Špela Čupeljič Perc:
Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke »Živa« na trg
Tina Vertič:
Tržno-komunikacijska strategija za podjetje Altius
Saška Čerčnik:
Vedenjske navade potrošnikov pri nakupu produktov čiščenja odpadnih voda »MKČN« v razpršeni gradnji
Aleksandra Grofelnik:
Analiza dejavnikov nakupnega vedenja porabnikov v procesu odločanja o nakupu temne čokolade
Patricija Šneler:
Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izbranih storitev podjetja NLB, d. d.
Adil Mušinović:
Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o.
Boris Čelofiga:
Razvoj polavtomatske pištole "Striker" - od idejne zasnove do trženja
Barbara Medved:
Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih iz ekološkega kmetijstva
Simon Smrke:
Izvedba javnih naročil na področju gradbeništva
Primož Gajšek:
Trendi oglaševanja nepremičnin v Sloveniji in vpliv epidemije Covid-19 nanje
Tadeja Penko:
Prepoznavnost vizualnih konstant komuniciranja na področju slovenskih znamk otroških oblačil
Tim Pučko:
Tržna strategija podjetja Plastika Skaza, d. o. o., pri lansiranju izdelkov lastne blagovne znamke v spletni trgovini Amazon
Klemen Očko:
Uporaba orodij digitalnega marketinga v izbranem hotelu
Neja Klančnik:
Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke
Nataša Kitak:
Digitalni marketing in primer uporabe marketinga z vplivneži v podjetju X
Andreja Mlakar Talović:
Analiza vedenja porabnikov v procesu odločanja za nakup kave
Diana Petek:
Analiza vedenja potrošnikov pri spletnem nakupovanju
Boris Ćućić:
Zadovoljstvo uporabnikov Pošte Slovenije
Nenad Duvnjak:
Analiza procesov nabave v povezavi z izvajanjem javnih naročil v Javnem podjetju Snaga, d. o. o.
Tanja Selič:
Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti
Monika Kovačič:
Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izbranega podjetja
Dejan Valenčak:
Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
Janja Slatnar:
Prednakupno vedenje porabnikov mobilnih storitev
Boris Kmetec:
Pomen zaznane transparentnosti pri nabavi in vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v izbrani bolnišnici
Aljaž Kos:
Etika v prodaji zavarovanj
Aleksander Petrič:
Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu športnih izdelkov
Katarina Artnik:
Izbor potencialnih in ocenjevanje obstoječih dobaviteljev v podjetju JUB, d.o.o.
Klementina Sivka:
Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o.
Anica Trauner:
Analiza dejavnikov odločanja staršev pri izbiri vrtca in vloga tržnega komuniciranja
Barbara Mljač:
Motivi za nakup čebeljih izdelkov
Aleksandra Breg:
Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih lokalnega porekla
Andreja Bergant:
Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
Klavdija Zupančič:
Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu čebeljih izdelkov
Adem Dizdarević:
Tranzicija avtomobilske industrije in vpeljava električnih vozil v Sloveniji
Maja Gorjup Zdovc:
Pomen odnosov z javnostmi pri trženju nevladnih organizacij - primer društva svetovalcev za laktacijo in dojenje Slovenije
Daliborka Brčan:
Analiza zadovoljstva zaposlenih v dejavnosti zasebnega varovanja in vpliv le tega na naročanje storitev zasebnega varovanja
Aleksandra Babič:
Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
Barbara Košir:
Znanje tržnika "ključ" za uspeh organizacije pred konkurenco
Ida Rak:
Znanje in inovativnost v odprtem sistemu inoviranja
Nataša Užmah:
Zavedanje pomena in uporabne vrednosti raziskav trga na primeru banke X
Damjana Horvat:
Zadovoljstvo porabnikov s storitvami v Vrtcu Mavrica Vojnik
Renata Videčnik:
Zadovoljstvo odjemalcev v povezavi s procesi managementa znanja
Tjaša Klopčič:
Vpliv pridobivanja znanja na zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
Nuša Lilija:
Vpliv prenosa znanja za uspešnejši nastop razstavljavcev na sejemski prireditvi MOS Celje
Klemen Godicelj:
Vpliv managementa znanja na inovativnost v slovenskih podjetjih
Andreja Petric:
Vloga znanja v procesu vrednotenja lastne blagovne znamke v podjetju X
Petra Grajžl:
Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov
Barbara Suholežnik Kugler:
Uvajanje nove podobe blagovne znamke
Elvedina Bešić Pobrić:
Uporaba trženjskih znanj podjetja v tržnem komuniciranju
Anita Jeneš Bartolme:
Tržno komuniciranje storitve najema predpražnikov kot ključni element trženjskega spleta
Evelina Krajnc:
Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
Sabina Herman:
Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
Mojca Kraner:
Strategija trženja inovativnega podjetja
Karmen Koželj:
Strategija trženja blagovne znamke Tajfun na mednarodnih trgih
Nataša Lojen:
Sprememba vodstva in vpliv na organizacijsko klimo v podjetju X
Ksenija Došler:
Sejem kot komunikacijsko orodje za predstavitev in prenos znanja
Sara Oset:
Prodajna uspešnost svetovalcev v trgovini z oblačili
Primož Bartolme:
Proces nakupnega odločanja z vplivom zadovoljstva porabnikov na izvajanje geodetskih storitev
Verica Seničar:
Prenos znanja in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji skozi različna časovna obdobja
Saša Borovnik:
Predlog strategije trženja izdelkov trgovske blagovne znamke X
Nina Marinčič:
Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije
Dejan Cverlin:
Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke
Martina Barkovič:
Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke
Karmen Pajmon:
Pomembnost logističnega in špediterskega znanja v mednarodni menjavi blaga
Sergeja Podkrajšek:
Organizacijska klima in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
Aleksander Strajnič:
Optimizacija nabave materiala kot pomemben dejavnik pri uspešnem poslovanju podjetja
Barbara Štancer:
Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za izdelke brez glutena
Suzana Sopek:
Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
Lidija Žmavc:
Kompetence učiteljev v družbi znanja
Katica Škrinjar:
Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju
Robert Ružman:
Čustvena inteligenca, ključ do uspešnega podjetja
Tanja Vetmić:
Analiza vplivnih dejavnikov v procesu nakupnega odločanja pri izbiri telekomunikacijskega operaterja
Romana Pavič:
Analiza procesa strateškega marketinga v organizaciji z veleprodajo izdelkov
Ksenija Arzenšek:
Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
Jure Zidar:
Analiza notranjih potencialov podjetja za uspešno uvedbo toplotne črpalke na slovensko tržišče
Domen Grudnik:
Upravljanje blagovne znamke
Lidija Pungeršek:
Zadovoljstvo uporabnikov spletnega bančništva izbrane banke Slovenije
Marija Flašker:
Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni
Monika Slanc:
Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev
Lidija Čadej:
Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke
Valentino Valentine:
Prenos znanja na končne kupce z uporabo marketinškega pristopa
Tina Kavčič:
Pomen tržnega komuniciranja podjetja Nigrad, d. d., pri izboljšanju ugleda podjetja in plačilne discipline uporabnikov storitev
Sara Strmčnik Bastl:
Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
Ben Jashari:
Vpliv liberalizacije v železniškem prometu na trženje storitev prevozov
Vesna Lainšček:
Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
Amadeja Komprej Berce:
Analiza strategije trženja izbranih podjetij pri poslovanju na tujem trgu
Denis Blažan:
Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
Robi Ribežl:
Pomen kompetenc trenerjev košarke za doseganje boljšega tržnega pozicioniranja Košarkarskega kluba Celje
Miša Marinček Ribežl:
Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
Katja Petek:
Zadovoljstvo uporabnikov e-storitev Finančne uprave Republike Slovenije
Tanja Vivod:
Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru"
Špela Uršič:
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
Blažka Klemenčič:
Vloga izobraževanja in usposabljanja pri prodajni uspešnosti svetovalcev v trgovini z oblačili
Nika Veljanovski:
Strategija trženja in predstavitev načrta za razvoj turizma občine Žalec
Mia Miljković:
Analiza priložnosti spletnega trženja na primeru podjetnika začetnika
Suzana Špegu:
Zadovoljstvo zaposlenih in bolnikov glede uporabe e-poslovanja v povezavi s trženjem v bolnišnici
Tina Koštomaj:
Spletno oglaševanje slovenskih podjetij na ruskem trgu
Gregor Kadiš:
Družabna omrežja kot del tržnega komuniciranja v podjetju GeniDarila, Natalija Kadiš, s. p.
Kristina Zaponšek:
Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
Aljaž Tajnšek:
Merjenje uspešnosti oglaševalske akcije na Facebooku - študija primera
Sanja Žerak:
Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev
Hana Vrečer:
Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk
Ksenija Vodišek:
Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
Iva Ana Virant:
Organizacija športne akcije "Razpnimo jadra" ter preverjanje zadovoljstva udeležencev
Urša Šinkovec:
Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
Lucija Pusovnik:
Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
Admir Omerović:
Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
Simona Krajnc:
Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
Kristina Babić:
Analiza interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X
Ksenija Jelen:
Analiza odločitvenih dejavnikov za izbiro zavarovalnice pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj
Daniel Čoklc:
Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda
Nina Bračun:
Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih
Ingrid Prah:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur
Diplomska dela (18)
Tjaša Dolenec:
Uporaba družbenih omrežij v marketinški komunikaciji s potrošniki na primeru marketinških agencij
Bor Černec:
Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu energijskih pijač
Borut Kopinšek:
Priprava strategije upravljanja blagovne znamke na področju trajnostnega razvoja
Žan Ulaga:
Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih
Anja Kolmanič:
Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
Niko Plavčak:
Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
Dunja Hvalec:
Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah
Sanja Horvat:
Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izdelkov blagovne znamke S-budget
Bojan Mastnak:
Nagradne igre na družabnem omrežju Facebook, kot orodje za promocijo Facebook strani podjetja
Marina Sever:
Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
Ula Sotenšek Prcać:
Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
Vesna Gorjup:
Celostna grafična podoba podjetja X
Damjan Ojsteršek:
Analiza zadovoljstva potrošnikov s trgovskimi blagovnimi znamkami prehrambnih izdelkov v Sloveniji
Katja Simerl:
Analiza tržnega vidika fotovoltaične elektrarne
Petra Arzenšek:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke x pri slovenskih potrošnikih
Lidija Čadej:
Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču
Kristina Peunik:
Pomen in uporaba interneta v podjetniškem poslovanju
Ingrid Prah:
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook