Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (161)

  1. Urh Krajšek: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Emil Frey v Sloveniji
  2. Urh Skale: Analiza vedenja potrošnikov v procesu spletnega nakupovanja in pomen blagovne znamke pri odločitvi za spletni nakup
  3. Alen Hrovat: Vloga trženja in zadovoljstvo potrošnikov v zasebnem Diagnostičnem centru Šentjur
  4. Nina Plevnik: Marketinško komuniciranje ponudnikov telekomunikacijskih storitev na družbenih omrežjih
  5. Aleksandra Klampfer Žičkar: Potrošniško vedenje v virtualni fitnes industriji – prihodnost vadbe na daljavo
  6. Matej Kastelic: Pomen digitalnega oglaševanja pri sprejemanju nakupnih odločitev mladih potrošnikov
  7. Barbara Mušić: Pomen digitalnega marketinškega komuniciranja pri nakupnih odločitvah potrošnikov kozmetičnih izdelkov
  8. Jerneja Jenšterle: Razvoj strateških partnerjev v podjetju Plastika Skaza
  9. Iia Uchaneishvili: Digital communication strategies for promoting Cedevita and Nutrino lab among generation z in Slovenia
  10. Jan Malgaj: Analiza nakupnih dejavnikov pri odločitvi potrošnikov za nakup izdelka blagovne znamke Generali
  11. Gloria Magerl: Proces razvoja novega izdelka podjetja SVitViVa d.o.o.
  12. Nina Topolovec: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo storitev izbranega podjetja
  13. Sandra Boškić: Vpliv izobraževanja na prodajne veščine zaposlenih v kontaktnem centru banke X
  14. Tomo Ilijaš: Potenciali diverzifikacije rasti podjetja Tegar, d. o. o. s poudarkom na krepitvi blagovne znamke
  15. Aleš Greifoner: Pomen različnih strategij in tipov pogajanj v nabavnem procesu
  16. Jasmina Jud: Strategija in politika določanja cen v kmetijstvu
  17. Nina Ledinek Rezman: Zadovoljstvo kupcev z opravljeno storitvijo transporta v izbranem podjetju
  18. Gorazd Halič: Trženjska implementacija programov uravnotežene prehrane v delovnih okoljih
  19. Brigita Andrejek: Strategija trženja ponudbe podjetja Avto center Andrejek
  20. Sanja Žlavs: Analiza vedenja potrošnikov pri nakupu oblačil blagovnih znamk
  21. Špela Juhart: Analiza zadovoljstva kupcev blagovne znamke Gea
  22. Darja Podbelšek: Analiza zadovoljstva obiskovalcev Slamnikarskega muzeja s kakovostjo muzejskih storitev
  23. Ana Hočevar: Analiza zadovoljstva učencev s podporo učiteljev v osnovni šoli
  24. Saša Aleksič: Veščine managerjev in njihov vpliv na marketinško produktivnost
  25. Mateja Bobek: Učinki zvoka holističnih inštrumentov na celostno dobro počutje človeka s poudarkom na trženjski strategiji
  26. Maja Višnar: Vloga vsebinskega marketinga pri gradnji prepoznavnosti blagovne znamke
  27. Matej Štante: Analiza orodij digitalnega marketinga blagovnih znamk kozmetičnih izdelkov
  28. Miha Bukovec: Analiza nabavnega procesa v izbranem podjetju
  29. Sebastijan Dolenc: Analiza nakupnega procesa odločanja potrošnikov pri izbiri pohištva
  30. Nina Kreft: Analiza interesa vaščanov za ponovno odprtje vaške trgovine s ponudbo lokalnih živilskih izdelkov
  31. Nataša Seljak: Inovativni in marketinško podprti pristopi k proaktivnemu rekrutiranju novo zaposlenih
  32. Saša Kancler: Zadovoljstvo zaposlenih na primeru hotela Jakec in hotela Zarja v primerjavi z uspešnostjo poslovanja
  33. Darja Jezovšek: Dejavniki nakupnega odločanja kupcev in investitorjev v gradbeništvu
  34. Matic Lesnik: Zadovoljstvo digitalnih naročnikov Večera s storitvami in uporabniško izkušnjo
  35. Jerneja Petek: Zadovoljstvo staršev s področji delovanja osnovne šole otroka
  36. Anastazija Pečovnik: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Afrodita Cosmetics
  37. Alenka Selič: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke delodajalca med zaposlenimi v Mlekarni Celeia, d. o. o.
  38. Grega Arh: Analiza zlatih gazel 2001-2023
  39. Monika Pekošak: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Candy na slovenskem trgu
  40. Evelina Posavec: Analiza vplivnih dejavnikov nakupnega vedenja potrošnikov pri spletnih nakupih
  41. Laura Kregar: Analiza vedenja potrošnikov pri izbiri načina varčevanja
  42. Klavdija Štriker: Pomen izvajanja poprodajnih aktivnosti za zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe strank
  43. Jelka Goršič: Merjenje zadovoljstva komitentov z bančnimi storitvami izbrane banke
  44. Mitja Lavrenčič: Predlog izboljšave nabave s skladiščnim poslovanjem v podjetju EM, d. d.
  45. Bernarda Bungić: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Instagram
  46. Timi Fazliu: Zadovoljstvo pacientov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev
  47. Aleksandra Boldirev: Analiza nabavnega procesa in ključni vplivni dejavniki v izbranem podjetju
  48. Biljana Dragojević: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu električnih avtomobilov v Sloveniji
  49. Špela Čupeljič Perc: Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke »Živa« na trg
  50. Tina Vertič: Tržno-komunikacijska strategija za podjetje Altius
  51. Saška Čerčnik: Vedenjske navade potrošnikov pri nakupu produktov čiščenja odpadnih voda »MKČN« v razpršeni gradnji
  52. Aleksandra Grofelnik: Analiza dejavnikov nakupnega vedenja porabnikov v procesu odločanja o nakupu temne čokolade
  53. Patricija Šneler: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izbranih storitev podjetja NLB, d. d.
  54. Adil Mušinović: Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o.
  55. Boris Čelofiga: Razvoj polavtomatske pištole "Striker" - od idejne zasnove do trženja
  56. Barbara Medved: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih iz ekološkega kmetijstva
  57. Simon Smrke: Izvedba javnih naročil na področju gradbeništva
  58. Primož Gajšek: Trendi oglaševanja nepremičnin v Sloveniji in vpliv epidemije Covid-19 nanje
  59. Tadeja Penko: Prepoznavnost vizualnih konstant komuniciranja na področju slovenskih znamk otroških oblačil
  60. Tim Pučko: Tržna strategija podjetja Plastika Skaza, d. o. o., pri lansiranju izdelkov lastne blagovne znamke v spletni trgovini Amazon
  61. Klemen Očko: Uporaba orodij digitalnega marketinga v izbranem hotelu
  62. Neja Klančnik: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke
  63. Nataša Kitak: Digitalni marketing in primer uporabe marketinga z vplivneži v podjetju X
  64. Andreja Mlakar Talović: Analiza vedenja porabnikov v procesu odločanja za nakup kave
  65. Diana Petek: Analiza vedenja potrošnikov pri spletnem nakupovanju
  66. Boris Ćućić: Zadovoljstvo uporabnikov Pošte Slovenije
  67. Nenad Duvnjak: Analiza procesov nabave v povezavi z izvajanjem javnih naročil v Javnem podjetju Snaga, d. o. o.
  68. Tanja Selič: Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti
  69. Monika Kovačič: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izbranega podjetja
  70. Dejan Valenčak: Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
  71. Janja Slatnar: Prednakupno vedenje porabnikov mobilnih storitev
  72. Boris Kmetec: Pomen zaznane transparentnosti pri nabavi in vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v izbrani bolnišnici
  73. Aljaž Kos: Etika v prodaji zavarovanj
  74. Aleksander Petrič: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu športnih izdelkov
  75. Katarina Artnik: Izbor potencialnih in ocenjevanje obstoječih dobaviteljev v podjetju JUB, d.o.o.
  76. Klementina Sivka: Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o.
  77. Anica Trauner: Analiza dejavnikov odločanja staršev pri izbiri vrtca in vloga tržnega komuniciranja
  78. Barbara Mljač: Motivi za nakup čebeljih izdelkov
  79. Aleksandra Breg: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih lokalnega porekla
  80. Andreja Bergant: Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
  81. Klavdija Zupančič: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu čebeljih izdelkov
  82. Adem Dizdarević: Tranzicija avtomobilske industrije in vpeljava električnih vozil v Sloveniji
  83. Maja Gorjup Zdovc: Pomen odnosov z javnostmi pri trženju nevladnih organizacij - primer društva svetovalcev za laktacijo in dojenje Slovenije
  84. Daliborka Brčan: Analiza zadovoljstva zaposlenih v dejavnosti zasebnega varovanja in vpliv le tega na naročanje storitev zasebnega varovanja
  85. Aleksandra Babič: Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
  86. Barbara Košir: Znanje tržnika "ključ" za uspeh organizacije pred konkurenco
  87. Ida Rak: Znanje in inovativnost v odprtem sistemu inoviranja
  88. Nataša Užmah: Zavedanje pomena in uporabne vrednosti raziskav trga na primeru banke X
  89. Damjana Horvat: Zadovoljstvo porabnikov s storitvami v Vrtcu Mavrica Vojnik
  90. Renata Videčnik: Zadovoljstvo odjemalcev v povezavi s procesi managementa znanja
  91. Tjaša Klopčič: Vpliv pridobivanja znanja na zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
  92. Nuša Lilija: Vpliv prenosa znanja za uspešnejši nastop razstavljavcev na sejemski prireditvi MOS Celje
  93. Klemen Godicelj: Vpliv managementa znanja na inovativnost v slovenskih podjetjih
  94. Andreja Petric: Vloga znanja v procesu vrednotenja lastne blagovne znamke v podjetju X
  95. Petra Grajžl: Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov
  96. Barbara Suholežnik Kugler: Uvajanje nove podobe blagovne znamke
  97. Elvedina Bešić Pobrić: Uporaba trženjskih znanj podjetja v tržnem komuniciranju
  98. Anita Jeneš Bartolme: Tržno komuniciranje storitve najema predpražnikov kot ključni element trženjskega spleta
  99. Evelina Krajnc: Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
  100. Sabina Herman: Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
  101. Mojca Kraner: Strategija trženja inovativnega podjetja
  102. Karmen Koželj: Strategija trženja blagovne znamke Tajfun na mednarodnih trgih
  103. Nataša Lojen: Sprememba vodstva in vpliv na organizacijsko klimo v podjetju X
  104. Ksenija Došler: Sejem kot komunikacijsko orodje za predstavitev in prenos znanja
  105. Sara Oset: Prodajna uspešnost svetovalcev v trgovini z oblačili
  106. Primož Bartolme: Proces nakupnega odločanja z vplivom zadovoljstva porabnikov na izvajanje geodetskih storitev
  107. Verica Seničar: Prenos znanja in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji skozi različna časovna obdobja
  108. Saša Borovnik: Predlog strategije trženja izdelkov trgovske blagovne znamke X
  109. Nina Marinčič: Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije
  110. Dejan Cverlin: Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke
  111. Martina Barkovič: Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke
  112. Karmen Pajmon: Pomembnost logističnega in špediterskega znanja v mednarodni menjavi blaga
  113. Sergeja Podkrajšek: Organizacijska klima in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
  114. Aleksander Strajnič: Optimizacija nabave materiala kot pomemben dejavnik pri uspešnem poslovanju podjetja
  115. Barbara Štancer: Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za izdelke brez glutena
  116. Suzana Sopek: Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
  117. Lidija Žmavc: Kompetence učiteljev v družbi znanja
  118. Katica Škrinjar: Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju
  119. Robert Ružman: Čustvena inteligenca, ključ do uspešnega podjetja
  120. Tanja Vetmić: Analiza vplivnih dejavnikov v procesu nakupnega odločanja pri izbiri telekomunikacijskega operaterja
  121. Romana Pavič: Analiza procesa strateškega marketinga v organizaciji z veleprodajo izdelkov
  122. Ksenija Arzenšek: Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
  123. Jure Zidar: Analiza notranjih potencialov podjetja za uspešno uvedbo toplotne črpalke na slovensko tržišče
  124. Domen Grudnik: Upravljanje blagovne znamke
  125. Lidija Pungeršek: Zadovoljstvo uporabnikov spletnega bančništva izbrane banke Slovenije
  126. Marija Flašker: Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni
  127. Monika Slanc: Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev
  128. Lidija Čadej: Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke
  129. Valentino Valentine: Prenos znanja na končne kupce z uporabo marketinškega pristopa
  130. Tina Kavčič: Pomen tržnega komuniciranja podjetja Nigrad, d. d., pri izboljšanju ugleda podjetja in plačilne discipline uporabnikov storitev
  131. Sara Strmčnik Bastl: Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
  132. Ben Jashari: Vpliv liberalizacije v železniškem prometu na trženje storitev prevozov
  133. Vesna Lainšček: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
  134. Amadeja Komprej Berce: Analiza strategije trženja izbranih podjetij pri poslovanju na tujem trgu
  135. Denis Blažan: Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
  136. Robi Ribežl: Pomen kompetenc trenerjev košarke za doseganje boljšega tržnega pozicioniranja Košarkarskega kluba Celje
  137. Miša Marinček Ribežl: Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
  138. Katja Petek: Zadovoljstvo uporabnikov e-storitev Finančne uprave Republike Slovenije
  139. Tanja Vivod: Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru"
  140. Špela Uršič: Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
  141. Blažka Klemenčič: Vloga izobraževanja in usposabljanja pri prodajni uspešnosti svetovalcev v trgovini z oblačili
  142. Nika Veljanovski: Strategija trženja in predstavitev načrta za razvoj turizma občine Žalec
  143. Mia Miljković: Analiza priložnosti spletnega trženja na primeru podjetnika začetnika
  144. Suzana Špegu: Zadovoljstvo zaposlenih in bolnikov glede uporabe e-poslovanja v povezavi s trženjem v bolnišnici
  145. Tina Koštomaj: Spletno oglaševanje slovenskih podjetij na ruskem trgu
  146. Gregor Kadiš: Družabna omrežja kot del tržnega komuniciranja v podjetju GeniDarila, Natalija Kadiš, s. p.
  147. Kristina Zaponšek: Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
  148. Aljaž Tajnšek: Merjenje uspešnosti oglaševalske akcije na Facebooku - študija primera
  149. Sanja Žerak: Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev
  150. Hana Vrečer: Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk
  151. Ksenija Vodišek: Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
  152. Iva Ana Virant: Organizacija športne akcije "Razpnimo jadra" ter preverjanje zadovoljstva udeležencev
  153. Urša Šinkovec: Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
  154. Lucija Pusovnik: Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
  155. Admir Omerović: Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
  156. Simona Krajnc: Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
  157. Kristina Babić: Analiza interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X
  158. Ksenija Jelen: Analiza odločitvenih dejavnikov za izbiro zavarovalnice pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj
  159. Daniel Čoklc: Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda
  160. Nina Bračun: Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih
  161. Ingrid Prah: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur

Diplomska dela (20)

  1. Urša Kodrin: Strategija tržnega komuniciranja za podjetje X
  2. Eva Katarina Hribar: Načrt trženja za podjetje CKS Ekipa, d. o. o.
  3. Tjaša Dolenec: Uporaba družbenih omrežij v marketinški komunikaciji s potrošniki na primeru marketinških agencij
  4. Bor Černec: Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu energijskih pijač
  5. Borut Kopinšek: Priprava strategije upravljanja blagovne znamke na področju trajnostnega razvoja
  6. Žan Ulaga: Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih
  7. Anja Kolmanič: Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
  8. Niko Plavčak: Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
  9. Dunja Hvalec: Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah
  10. Sanja Horvat: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izdelkov blagovne znamke S-budget
  11. Bojan Mastnak: Nagradne igre na družabnem omrežju Facebook, kot orodje za promocijo Facebook strani podjetja
  12. Marina Sever: Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
  13. Ula Sotenšek Prcać: Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
  14. Vesna Gorjup: Celostna grafična podoba podjetja X
  15. Damjan Ojsteršek: Analiza zadovoljstva potrošnikov s trgovskimi blagovnimi znamkami prehrambnih izdelkov v Sloveniji
  16. Katja Simerl: Analiza tržnega vidika fotovoltaične elektrarne
  17. Petra Arzenšek: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke x pri slovenskih potrošnikih
  18. Lidija Čadej: Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču
  19. Kristina Peunik: Pomen in uporaba interneta v podjetniškem poslovanju
  20. Ingrid Prah: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook