Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Statistika ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (19)
Ana Vojsk:
Prilagojena ponudba vodi do zadovoljstva gostov
Eva Pretnar:
Zadovoljstvo in zvestoba obiskovalcev Mega Centra Škofja Loka
Nina Bednjički:
Zadovoljnji [i. e. Zadovoljni] kupci odhajajo h konkurenci
Dragan Stevanović:
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami logističnega podjetja X
Nataša Svete:
Analiza vedenja slovenskih spletnih porabnikov
Janez Domajnko:
Ekonomski in sociološki vidiki zadovoljstva storitev uporabnikov [i. e. uporabnikov storitev] v Mladinskem domu Maribor
Nataša Judita Florjančič:
Management prodaje v podjetju SAM, d. o. o.
Aljaž Stošicki:
Vpliv novodobnih medijev na nakupne odločitve potrošnikov
Anton Kunej:
Vpliv upravljanja z blagovnimi skupinami na rezultate poslovanja
Aleksandra Jelušič:
Vpliv zadovoljstva z internim komuniciranjem na pripadnost zaposlenih v skupini Talum
Lucija Fink:
Znamčenje mest
Branko Kremzer:
Nakupno vedenje porabnikov storitev šol vožnje Relax Trans
Marjeta Nadelsberger:
Naraščajoča brezposelnost in pomanjkanje kadrov kot posledica gospodarske krize
Tinkara Zorec:
Vloga pozitivne naravnanosti, ustrežljivosti, prijaznosti in dobre empatije v prodaji
Mateja Bogataj:
Vpliv kakovosti bančnih storitev na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov generacije Y
Tanja Ramšak:
Analiza ravnanja s ključnimi kupci Gorenja, d. d., na primeru industrijskega sodelovanja s kupcem Smeg
Daniela Puhan:
Strategija trženja poslovno informacijskega [i. e. poslovnoinformacijskega] sistema FEPS
Tadej Špitalar:
Analiza zadovoljstva kupcev
Helena Ulčar Šumčić:
Partnersko dogovarjanje v zdravstvu in njegov vpliv na poslovanje bolnišnic