Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Statistika ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (7)
Marko Damjanović:
Pristopi pozicioniranja trajnostnih znamk na primeru športne obutve za prosti čas
Lučka Kuhar:
Odnos in nakupna percepcija slovenskih uporabnikov do različnih poslovnih modelov "iz druge roke" na primeru oblačil
Karin Zorn:
Učinkovitosti uporabe orožij vplivanja preko e-pošte v podjetju Evitas shop, d. o. o.
Hanna Ahmetagić:
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Tjaša Stermecki:
Trajnostno nakupno vedenje milenijcev v Sloveniji
Daniela Stojanovska:
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
Maja Koščak:
Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.