Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

BSc theses (9)

  1. Nik Pfeifer: ANALIZA TRENUTNE POZICIJE TV CELJE NA SLOVENSKEM TRGU TER PRILOŽNOSTI ZA DVIG NJENE PREPOZNAVNOSTI S POMOČJO DRUŽBENIH OMREŽIJ
  2. Nik Lacić: VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
  3. Marko Damjanović: Pristopi pozicioniranja trajnostnih znamk na primeru športne obutve za prosti čas
  4. Lučka Kuhar: Odnos in nakupna percepcija slovenskih uporabnikov do različnih poslovnih modelov "iz druge roke" na primeru oblačil
  5. Karin Zorn: Učinkovitosti uporabe orožij vplivanja preko e-pošte v podjetju Evitas shop, d. o. o.
  6. Hanna Ahmetagić: Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
  7. Tjaša Stermecki: Trajnostno nakupno vedenje milenijcev v Sloveniji
  8. Daniela Stojanovska: Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
  9. Maja Koščak: Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.