Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

BSc theses (7)

  1. Marko Damjanović: Pristopi pozicioniranja trajnostnih znamk na primeru športne obutve za prosti čas
  2. Lučka Kuhar: Odnos in nakupna percepcija slovenskih uporabnikov do različnih poslovnih modelov "iz druge roke" na primeru oblačil
  3. Karin Zorn: Učinkovitosti uporabe orožij vplivanja preko e-pošte v podjetju Evitas shop, d. o. o.
  4. Hanna Ahmetagić: Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
  5. Tjaša Stermecki: Trajnostno nakupno vedenje milenijcev v Sloveniji
  6. Daniela Stojanovska: Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
  7. Maja Koščak: Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.