Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Statistics of ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
BSc theses (7)
Marko Damjanović:
Pristopi pozicioniranja trajnostnih znamk na primeru športne obutve za prosti čas
Lučka Kuhar:
Odnos in nakupna percepcija slovenskih uporabnikov do različnih poslovnih modelov "iz druge roke" na primeru oblačil
Karin Zorn:
Učinkovitosti uporabe orožij vplivanja preko e-pošte v podjetju Evitas shop, d. o. o.
Hanna Ahmetagić:
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Tjaša Stermecki:
Trajnostno nakupno vedenje milenijcev v Sloveniji
Daniela Stojanovska:
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
Maja Koščak:
Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.