Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (38)

  1. Mirjam Penca: Analiza uspešnosti digitalnega marketinga v podjetju X
  2. Lovro Godec: Vodenje v sodobni organizaciji
  3. Nastja Škoberne: Managementu znanja v carinskih postopkih
  4. Jure Kozelj: Management kakovosti pri delu z dobavitelji v izbranem podjetju
  5. Jasmina Kapun: Upravljanje sprememb - študija primera
  6. Kaja Klar: Vpliv dobrih medsebojnih odnosov na delovnem mestu na uspešnost podjetja
  7. Robert Karlo: Pomen zaposlitvenega marketinga za učinkovitost pridobivanja kadrov
  8. Anja Švegler: Timsko delo v enotah Centra za socialno delo Celje
  9. Marko Rečnik: Kadrovske potrebe in prenos znanja v logističnem podjetju Fijavž, d. o. o.
  10. Lea Jurhar: Analiza poslovne komunikacije v obravnavanih organizacijah
  11. Sanda Jerman: Sodobni pristopi k pripravi strategije Cene Štupar – CILJ
  12. Andreja Pukl: Uporaba managementa znanja pri oblikovanju spletnih strani in spletnih trgovin
  13. Tjaša Železnik: Analiza smiselnosti izgradnje pametnega in energetsko varčnega naselja
  14. Maja Matuš Sušec: Dejavniki vpliva na nakup kozmetičnih izdelkov
  15. Ines Pantner: Stres pri osebah z diagnozo multiple skleroze na njihovem delovnem mestu in epidemija COVID-19
  16. Kristina Peunik: Quiet quitting in "rage applying" kot fenomena v organizacijah
  17. Merima Merzlak: Vloga in pomen agilnega vodenja za zaposlene in organizacijo – študija primera
  18. Rebeka Drnovšek: Finančna pismenost med mladimi
  19. Gregor Rozman: Analiza trga digitalne distribucije videoiger s pomočjo programa Pajek
  20. Sara Rančan: Vloga oddelka nabave ter pomen procesa izbire, ocenjevanja in razvoja dobaviteljev v proizvodnem podjetju
  21. Katja Ostreuh: Vpliv epidemioloških sprememb na menedžment človeških virov in delo od doma kot posledica pandemije
  22. Vesna Verdenik: Vpliv vodje in vodenja na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju
  23. Marko Prišenk: Vedenje potrošnikov pri nakupu mobilnih telefonov
  24. Dušan Potočnik: Pomen blagovne znamke za podjetje na medpodjetniškem trgu
  25. Valentina Poljak: Vpliv vodenja na uspešnost organizacije
  26. Nik Hanc: Analiza izbranega podjetja z vidika prenosa znanja in vloge managementa znanja
  27. Ema Sotenšek Prcač: Organizacijska kultura, klima ter zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju
  28. Mojca Sivka: Prenos znanja s strani vodij prodaje na komercialiste na terenu
  29. Mateja Klarić: Razvoj kadrov v podjetju X
  30. Klemen Erjavec: Upravljanje z zaposlenimi po principu managementa znanja v podjetju X
  31. Sabina Mulej: Uvajanje nemške blagovne znamke Vocil stropov na slovenski trg
  32. Liza Ošep: Analiza zadovoljstva kupcev s storitvami turističnega centra
  33. Nina Zlatečan: Pomen inoviranja v srednjih in malih družinskih podjetjih
  34. Olga Gruden: Vpetost management znanja v ekonomski vidik prodaje gotovih jedi
  35. Aleks Senica: Kako s pomočjo managementa znanja izboljšati trženjske aktivnosti podjetja "X"?
  36. Mojca Košec: Vpliv management znanja na uspešnost v izbranem podjetju
  37. Mirza Glavić: Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
  38. Tina Hriberšek: Vpliv vodenja in usposabljanja zaposlenih na doseganje strateških ciljev podjetja

Diplomska dela (38)

  1. Maruša Štraus: Vloga influencerjev in prihodnost marketinških kampanj
  2. Gašper Založnik: Vrste zavarovalniških goljufij in njihove posledice
  3. Melanie Kelenc Špes: Analiza IKT pismenosti in uporabe IKT med generacijami X, Y in Z
  4. Nastja Škoberne: Vodenje in motivacija v izbranem podjetju
  5. Anja Švegler: Osebno trenerstvo od poslovnega načrta do ustanovitve samostojnega podjetnika
  6. Nina Bračun: Žensko podjetništvo v Sloveniji
  7. Urška Zagožen: Vstop podjetja X na trg Brazilije na področju zobozdravstva
  8. Maša Pusar: Vpliv porekla istega blaga iz različnih držav pri uvozu v Skupnost
  9. Đeneta Zečiri: Ustvarjanje blagovne znamke na primeru blagovne znamke podjetja X
  10. Nina Mesiček: Ustanovitev podjetja in značilnosti ženskega podjetništva
  11. Sabina Nišić: Usposabljanje zaposlenih
  12. Vesna Klopčič: Uporaba sodobnih komunikacijskih kanalov v podjetju za povečanje prodaje
  13. Barbara Serdinšek: Trg dela in zaposlovanje tujcev iz tretjih držav s poudarkom na zaposlovanju delavcev iz BIH
  14. Simona Krajnc: Spremembe v podjetju na primeru Zavarovalnice Triglav, d.d.
  15. Maksida Kovačević: Sodobni komunikacijski kanali za pospeševanje prodaje v podjetju X
  16. Helena Berneker: Razvoj blagovne znamke
  17. Jerneja Krameršek: Proces kadrovanja v podjetju s poudarkom na predstavitvi nezakonitega zaposlovanja
  18. Klavdija Šket: Predlog izboljšave strategije trženja in oglaševanja v storitvenem podjetju X
  19. Damjan Dobrovšak: Oblikovanje prodajne strategije podjetja x za prodajo hidravlične dvižne mize
  20. Anja Jakob: Nakupno vedenja potrošnikov
  21. Domen Godec: Možne strategije razvoja in rasti storitvenega podjetja
  22. Natalija Klokočovnik: Motivi, ovire in spodbude ženskega podjetništva v Sloveniji
  23. Lucija Pusovnik: Management človeških virov v športu
  24. Martina Senica: Kadrovanje v podjetju X
  25. Amra Topić: Kadrovanje v podjetju - študija primera
  26. Saša Brezovnik: Vpliv COVID-19 na sponzoriranje
  27. Ina Kruljac: Virtualna resničnost v marketingu
  28. Nuša Črep: Vpliv nedenarnih nagrad na motivacijo zaposlenih
  29. Vesna Močilar: Vodenje in motivacija
  30. Tanja Sajovic: Pristop k postopkom uvoza zdravil in medicinskih pripomočkov za humano medicino v Republiki Sloveniji
  31. Aleksandra Špela Lukas: Poslovni načrt ustanovitve podjetja - gostinski lokal
  32. Kristina Babić: Motivacija kot ključ do potencialov zaposlenih
  33. Gregor Rozman: Uporaba spletnih medijev za oglaševanje in promocijo na primeru Pokrajinskega muzeja Celje
  34. Uroš Štorman: Podjetniška ideja "pomoč in oskrba na domu"
  35. Katja Perko: Prepoznavnost blagovne znamke trgovskega podjetja Mercator d. d. in njen vpliv na nakupno odločitev kupcev
  36. Damjana Zabukovnik: Odnosi in nasledstvo v družinskih podjetjih
  37. Aleks Senica: Kako izboljšati trženjske aktivnosti kmetijske zadruge X
  38. Nikola Prodanović: Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih na delovnem mestu