Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (33)

  1. Kaja Klar: Vpliv dobrih medsebojnih odnosov na delovnem mestu na uspešnost podjetja
  2. Robert Karlo: Pomen zaposlitvenega marketinga za učinkovitost pridobivanja kadrov
  3. Anja Švegler: Timsko delo v enotah Centra za socialno delo Celje
  4. Marko Rečnik: Kadrovske potrebe in prenos znanja v logističnem podjetju Fijavž, d. o. o.
  5. Lea Jurhar: Analiza poslovne komunikacije v obravnavanih organizacijah
  6. Sanda Jerman: Sodobni pristopi k pripravi strategije Cene Štupar – CILJ
  7. Andreja Pukl: Uporaba managementa znanja pri oblikovanju spletnih strani in spletnih trgovin
  8. Tjaša Železnik: Analiza smiselnosti izgradnje pametnega in energetsko varčnega naselja
  9. Maja Matuš Sušec: Dejavniki vpliva na nakup kozmetičnih izdelkov
  10. Ines Pantner: Stres pri osebah z diagnozo multiple skleroze na njihovem delovnem mestu in epidemija COVID-19
  11. Kristina Peunik: Quiet quitting in "rage applying" kot fenomena v organizacijah
  12. Merima Merzlak: Vloga in pomen agilnega vodenja za zaposlene in organizacijo – študija primera
  13. Rebeka Drnovšek: Finančna pismenost med mladimi
  14. Gregor Rozman: Analiza trga digitalne distribucije videoiger s pomočjo programa Pajek
  15. Sara Rančan: Vloga oddelka nabave ter pomen procesa izbire, ocenjevanja in razvoja dobaviteljev v proizvodnem podjetju
  16. Katja Ostreuh: Vpliv epidemioloških sprememb na menedžment človeških virov in delo od doma kot posledica pandemije
  17. Vesna Verdenik: Vpliv vodje in vodenja na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju
  18. Marko Prišenk: Vedenje potrošnikov pri nakupu mobilnih telefonov
  19. Dušan Potočnik: Pomen blagovne znamke za podjetje na medpodjetniškem trgu
  20. Valentina Poljak: Vpliv vodenja na uspešnost organizacije
  21. Nik Hanc: Analiza izbranega podjetja z vidika prenosa znanja in vloge managementa znanja
  22. Ema Sotenšek Prcač: Organizacijska kultura, klima ter zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju
  23. Mojca Sivka: Prenos znanja s strani vodij prodaje na komercialiste na terenu
  24. Mateja Klarić: Razvoj kadrov v podjetju X
  25. Klemen Erjavec: Upravljanje z zaposlenimi po principu managementa znanja v podjetju X
  26. Sabina Mulej: Uvajanje nemške blagovne znamke Vocil stropov na slovenski trg
  27. Liza Ošep: Analiza zadovoljstva kupcev s storitvami turističnega centra
  28. Nina Zlatečan: Pomen inoviranja v srednjih in malih družinskih podjetjih
  29. Olga Gruden: Vpetost management znanja v ekonomski vidik prodaje gotovih jedi
  30. Aleks Senica: Kako s pomočjo managementa znanja izboljšati trženjske aktivnosti podjetja "X"?
  31. Mojca Košec: Vpliv management znanja na uspešnost v izbranem podjetju
  32. Mirza Glavić: Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
  33. Tina Hriberšek: Vpliv vodenja in usposabljanja zaposlenih na doseganje strateških ciljev podjetja

Diplomska dela (35)

  1. Nastja Škoberne: Vodenje in motivacija v izbranem podjetju
  2. Anja Švegler: Osebno trenerstvo od poslovnega načrta do ustanovitve samostojnega podjetnika
  3. Nina Bračun: Žensko podjetništvo v Sloveniji
  4. Urška Zagožen: Vstop podjetja X na trg Brazilije na področju zobozdravstva
  5. Maša Pusar: Vpliv porekla istega blaga iz različnih držav pri uvozu v Skupnost
  6. Đeneta Zečiri: Ustvarjanje blagovne znamke na primeru blagovne znamke podjetja X
  7. Nina Mesiček: Ustanovitev podjetja in značilnosti ženskega podjetništva
  8. Sabina Nišić: Usposabljanje zaposlenih
  9. Vesna Klopčič: Uporaba sodobnih komunikacijskih kanalov v podjetju za povečanje prodaje
  10. Barbara Serdinšek: Trg dela in zaposlovanje tujcev iz tretjih držav s poudarkom na zaposlovanju delavcev iz BIH
  11. Simona Krajnc: Spremembe v podjetju na primeru Zavarovalnice Triglav, d.d.
  12. Maksida Kovačević: Sodobni komunikacijski kanali za pospeševanje prodaje v podjetju X
  13. Helena Berneker: Razvoj blagovne znamke
  14. Jerneja Krameršek: Proces kadrovanja v podjetju s poudarkom na predstavitvi nezakonitega zaposlovanja
  15. Klavdija Šket: Predlog izboljšave strategije trženja in oglaševanja v storitvenem podjetju X
  16. Damjan Dobrovšak: Oblikovanje prodajne strategije podjetja x za prodajo hidravlične dvižne mize
  17. Anja Jakob: Nakupno vedenja potrošnikov
  18. Domen Godec: Možne strategije razvoja in rasti storitvenega podjetja
  19. Natalija Klokočovnik: Motivi, ovire in spodbude ženskega podjetništva v Sloveniji
  20. Lucija Pusovnik: Management človeških virov v športu
  21. Martina Senica: Kadrovanje v podjetju X
  22. Amra Topić: Kadrovanje v podjetju - študija primera
  23. Saša Brezovnik: Vpliv COVID-19 na sponzoriranje
  24. Ina Kruljac: Virtualna resničnost v marketingu
  25. Nuša Črep: Vpliv nedenarnih nagrad na motivacijo zaposlenih
  26. Vesna Močilar: Vodenje in motivacija
  27. Tanja Sajovic: Pristop k postopkom uvoza zdravil in medicinskih pripomočkov za humano medicino v Republiki Sloveniji
  28. Aleksandra Špela Lukas: Poslovni načrt ustanovitve podjetja - gostinski lokal
  29. Kristina Babić: Motivacija kot ključ do potencialov zaposlenih
  30. Gregor Rozman: Uporaba spletnih medijev za oglaševanje in promocijo na primeru Pokrajinskega muzeja Celje
  31. Uroš Štorman: Podjetniška ideja "pomoč in oskrba na domu"
  32. Katja Perko: Prepoznavnost blagovne znamke trgovskega podjetja Mercator d. d. in njen vpliv na nakupno odločitev kupcev
  33. Damjana Zabukovnik: Odnosi in nasledstvo v družinskih podjetjih
  34. Aleks Senica: Kako izboljšati trženjske aktivnosti kmetijske zadruge X
  35. Nikola Prodanović: Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih na delovnem mestu