Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Statistika ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (36)
Nastja Škoberne:
Managementu znanja v carinskih postopkih
Jure Kozelj:
Management kakovosti pri delu z dobavitelji v izbranem podjetju
Jasmina Kapun:
Upravljanje sprememb - študija primera
Kaja Klar:
Vpliv dobrih medsebojnih odnosov na delovnem mestu na uspešnost podjetja
Robert Karlo:
Pomen zaposlitvenega marketinga za učinkovitost pridobivanja kadrov
Anja Švegler:
Timsko delo v enotah Centra za socialno delo Celje
Marko Rečnik:
Kadrovske potrebe in prenos znanja v logističnem podjetju Fijavž, d. o. o.
Lea Jurhar:
Analiza poslovne komunikacije v obravnavanih organizacijah
Sanda Jerman:
Sodobni pristopi k pripravi strategije Cene Štupar – CILJ
Andreja Pukl:
Uporaba managementa znanja pri oblikovanju spletnih strani in spletnih trgovin
Tjaša Železnik:
Analiza smiselnosti izgradnje pametnega in energetsko varčnega naselja
Maja Matuš Sušec:
Dejavniki vpliva na nakup kozmetičnih izdelkov
Ines Pantner:
Stres pri osebah z diagnozo multiple skleroze na njihovem delovnem mestu in epidemija COVID-19
Kristina Peunik:
Quiet quitting in "rage applying" kot fenomena v organizacijah
Merima Merzlak:
Vloga in pomen agilnega vodenja za zaposlene in organizacijo – študija primera
Rebeka Drnovšek:
Finančna pismenost med mladimi
Gregor Rozman:
Analiza trga digitalne distribucije videoiger s pomočjo programa Pajek
Sara Rančan:
Vloga oddelka nabave ter pomen procesa izbire, ocenjevanja in razvoja dobaviteljev v proizvodnem podjetju
Katja Ostreuh:
Vpliv epidemioloških sprememb na menedžment človeških virov in delo od doma kot posledica pandemije
Vesna Verdenik:
Vpliv vodje in vodenja na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju
Marko Prišenk:
Vedenje potrošnikov pri nakupu mobilnih telefonov
Dušan Potočnik:
Pomen blagovne znamke za podjetje na medpodjetniškem trgu
Valentina Poljak:
Vpliv vodenja na uspešnost organizacije
Nik Hanc:
Analiza izbranega podjetja z vidika prenosa znanja in vloge managementa znanja
Ema Sotenšek Prcač:
Organizacijska kultura, klima ter zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju
Mojca Sivka:
Prenos znanja s strani vodij prodaje na komercialiste na terenu
Mateja Klarić:
Razvoj kadrov v podjetju X
Klemen Erjavec:
Upravljanje z zaposlenimi po principu managementa znanja v podjetju X
Sabina Mulej:
Uvajanje nemške blagovne znamke Vocil stropov na slovenski trg
Liza Ošep:
Analiza zadovoljstva kupcev s storitvami turističnega centra
Nina Zlatečan:
Pomen inoviranja v srednjih in malih družinskih podjetjih
Olga Gruden:
Vpetost management znanja v ekonomski vidik prodaje gotovih jedi
Aleks Senica:
Kako s pomočjo managementa znanja izboljšati trženjske aktivnosti podjetja "X"?
Mojca Košec:
Vpliv management znanja na uspešnost v izbranem podjetju
Mirza Glavić:
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
Tina Hriberšek:
Vpliv vodenja in usposabljanja zaposlenih na doseganje strateških ciljev podjetja
Diplomska dela (38)
Maruša Štraus:
Vloga influencerjev in prihodnost marketinških kampanj
Gašper Založnik:
Vrste zavarovalniških goljufij in njihove posledice
Melanie Kelenc Špes:
Analiza IKT pismenosti in uporabe IKT med generacijami X, Y in Z
Nastja Škoberne:
Vodenje in motivacija v izbranem podjetju
Anja Švegler:
Osebno trenerstvo od poslovnega načrta do ustanovitve samostojnega podjetnika
Nina Bračun:
Žensko podjetništvo v Sloveniji
Urška Zagožen:
Vstop podjetja X na trg Brazilije na področju zobozdravstva
Maša Pusar:
Vpliv porekla istega blaga iz različnih držav pri uvozu v Skupnost
Đeneta Zečiri:
Ustvarjanje blagovne znamke na primeru blagovne znamke podjetja X
Nina Mesiček:
Ustanovitev podjetja in značilnosti ženskega podjetništva
Sabina Nišić:
Usposabljanje zaposlenih
Vesna Klopčič:
Uporaba sodobnih komunikacijskih kanalov v podjetju za povečanje prodaje
Barbara Serdinšek:
Trg dela in zaposlovanje tujcev iz tretjih držav s poudarkom na zaposlovanju delavcev iz BIH
Simona Krajnc:
Spremembe v podjetju na primeru Zavarovalnice Triglav, d.d.
Maksida Kovačević:
Sodobni komunikacijski kanali za pospeševanje prodaje v podjetju X
Helena Berneker:
Razvoj blagovne znamke
Jerneja Krameršek:
Proces kadrovanja v podjetju s poudarkom na predstavitvi nezakonitega zaposlovanja
Klavdija Šket:
Predlog izboljšave strategije trženja in oglaševanja v storitvenem podjetju X
Damjan Dobrovšak:
Oblikovanje prodajne strategije podjetja x za prodajo hidravlične dvižne mize
Anja Jakob:
Nakupno vedenja potrošnikov
Domen Godec:
Možne strategije razvoja in rasti storitvenega podjetja
Natalija Klokočovnik:
Motivi, ovire in spodbude ženskega podjetništva v Sloveniji
Lucija Pusovnik:
Management človeških virov v športu
Martina Senica:
Kadrovanje v podjetju X
Amra Topić:
Kadrovanje v podjetju - študija primera
Saša Brezovnik:
Vpliv COVID-19 na sponzoriranje
Ina Kruljac:
Virtualna resničnost v marketingu
Nuša Črep:
Vpliv nedenarnih nagrad na motivacijo zaposlenih
Vesna Močilar:
Vodenje in motivacija
Tanja Sajovic:
Pristop k postopkom uvoza zdravil in medicinskih pripomočkov za humano medicino v Republiki Sloveniji
Aleksandra Špela Lukas:
Poslovni načrt ustanovitve podjetja - gostinski lokal
Kristina Babić:
Motivacija kot ključ do potencialov zaposlenih
Gregor Rozman:
Uporaba spletnih medijev za oglaševanje in promocijo na primeru Pokrajinskega muzeja Celje
Uroš Štorman:
Podjetniška ideja "pomoč in oskrba na domu"
Katja Perko:
Prepoznavnost blagovne znamke trgovskega podjetja Mercator d. d. in njen vpliv na nakupno odločitev kupcev
Damjana Zabukovnik:
Odnosi in nasledstvo v družinskih podjetjih
Aleks Senica:
Kako izboljšati trženjske aktivnosti kmetijske zadruge X
Nikola Prodanović:
Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih na delovnem mestu