Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Statistika ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (18)
Amaris Djordjević:
UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA Z
Katarina Palčič:
Trženje ideologije na primeru nacizma
Ana Cajhen:
Razvoj marketinga znamke Cockta
Mojca Ahac:
Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.
Samo Šift:
Oblikovanje in merjenje primernosti tržno komunikacijskega slogana za podjetje Wudler & Brus d. o. o.
Luka Vitanc:
Marketinška strategija za izbrano podjetje
Roman Jeriha:
"Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrt
Miha Aleš:
Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zraka
Anže Šterbenc:
Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
Matija Dular Sitar:
Organizacija e-šport prireditev
Žiga Celar:
Sponzoriranje športa danes in v prihodnosti
Anja Velkavrh:
Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
Ivana Božić:
Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
Anja Pogačar:
Vpliv zavzetosti zaposlenih na tržno uspešnost v izbranem podjetju
Katja Klemenčič:
Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
Gašper Rednak:
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Patricia Gleščič:
Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
Matic Lisac:
Vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N