Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (18)

  1. Amaris Djordjević: UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA Z
  2. Katarina Palčič: Trženje ideologije na primeru nacizma
  3. Ana Cajhen: Razvoj marketinga znamke Cockta
  4. Mojca Ahac: Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.
  5. Samo Šift: Oblikovanje in merjenje primernosti tržno komunikacijskega slogana za podjetje Wudler & Brus d. o. o.
  6. Luka Vitanc: Marketinška strategija za izbrano podjetje
  7. Roman Jeriha: "Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrt
  8. Miha Aleš: Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zraka
  9. Anže Šterbenc: Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
  10. Matija Dular Sitar: Organizacija e-šport prireditev
  11. Žiga Celar: Sponzoriranje športa danes in v prihodnosti
  12. Anja Velkavrh: Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
  13. Ivana Božić: Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
  14. Anja Pogačar: Vpliv zavzetosti zaposlenih na tržno uspešnost v izbranem podjetju
  15. Katja Klemenčič: Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
  16. Gašper Rednak: Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
  17. Patricia Gleščič: Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
  18. Matic Lisac: Vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N