Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

Bsc theses (17)

  1. Katarina Palčič: Trženje ideologije na primeru nacizma
  2. Ana Cajhen: Razvoj marketinga znamke Cockta
  3. Mojca Ahac: Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.
  4. Samo Šift: Oblikovanje in merjenje primernosti tržno komunikacijskega slogana za podjetje Wudler & Brus d. o. o.
  5. Luka Vitanc: Marketinška strategija za izbrano podjetje
  6. Roman Jeriha: "Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrt
  7. Miha Aleš: Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zraka
  8. Anže Šterbenc: Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
  9. Matija Dular Sitar: Organizacija e-šport prireditev
  10. Žiga Celar: Sponzoriranje športa danes in v prihodnosti
  11. Anja Velkavrh: Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
  12. Ivana Božić: Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
  13. Anja Pogačar: Vpliv zavzetosti zaposlenih na tržno uspešnost v izbranem podjetju
  14. Katja Klemenčič: Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
  15. Gašper Rednak: Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
  16. Patricia Gleščič: Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
  17. Matic Lisac: VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N