Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Statistics of ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
BSc theses (18)
Amaris Djordjević:
UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA Z
Katarina Palčič:
Trženje ideologije na primeru nacizma
Ana Cajhen:
Razvoj marketinga znamke Cockta
Mojca Ahac:
Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.
Samo Šift:
Oblikovanje in merjenje primernosti tržno komunikacijskega slogana za podjetje Wudler & Brus d. o. o.
Luka Vitanc:
Marketinška strategija za izbrano podjetje
Roman Jeriha:
"Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrt
Miha Aleš:
Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zraka
Anže Šterbenc:
Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
Matija Dular Sitar:
Organizacija e-šport prireditev
Žiga Celar:
Sponzoriranje športa danes in v prihodnosti
Anja Velkavrh:
Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
Ivana Božić:
Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
Anja Pogačar:
Vpliv zavzetosti zaposlenih na tržno uspešnost v izbranem podjetju
Katja Klemenčič:
Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
Gašper Rednak:
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Patricia Gleščič:
Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
Matic Lisac:
Vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N