Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (10)

  1. Klara Zupančič: Evalvacija smiselnosti, učinkovitosti in kvalitete izvedenih izobraževanj na delovnem mestu
  2. Maja Dragan: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  3. Simon Prosenik: Izkušnja študentov FIŠ z izobraževanjem na daljavo med epidemijo COVID-19
  4. Luka Bojanec: Izgradnja, vzdrževanje in optimiziranje napovednih modelov za namen diagnosticiranja zmanjševanja tveganj in lažjega odločanja
  5. Nina Meglič: Pristranskost zaradi uporabe skupne metode v študijah digitalne pismenosti
  6. Uroš Urbas: Zavedanje domačih uporabnikov v Sloveniji o varnostnih grožnjah pri uporabi domačega računalnika
  7. Igor Časar: Kritični pogled na proces usvajanja digitalnih kompetenc
  8. Katja Velemirov: Problem brezposelnosti mladih diplomantov v Sloveniji
  9. David Kolbezen: Privilegirani uporabniki in varna uporaba gesel
  10. Gregor Gošnik: Digitalna pismenost in bralno-učne navade osnovnošolcev

Diplomska dela (11)

  1. Andreja Kernc: Scratch za učenje programiranja
  2. Matej Lukan: Uporaba in funkcionalnosti pametnih televizorjev
  3. Blaž Ivanušič: Podnebne spremembe in poljedelstvo v Sloveniji
  4. Rok Župevc: Razvoj anketiranja, značilnosti spletnega anketiranja in uporaba orodij za spletno anketiranje
  5. Klaudija Kavšek: Dolgotrajna oskrba starejših
  6. Anja Planina: Asertivnost v vsakdanjem življenju
  7. Denis Hribar: Vpliv tehnologije na današnjo družbo
  8. Klara Zupančič: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
  9. Nina Strojinc: Učinki direktiv, uredb in zakonskih aktov na področju varstva okolja in ekološka ozaveščenost posameznikov
  10. Drago Černčec: Sistem avtentikacije s samodejnim prepoznavanjem obrazov z metodami multivariatne analize
  11. Žiga Hervol: Kvantitativni pristop ocenjevanja tveganj informacijsko-komunikacijske tehnologije