Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (118)

  1. Bernarda Bungić: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Instagram
  2. Timi Fazliu: Zadovoljstvo pacientov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev
  3. Aleksandra Boldirev: Analiza nabavnega procesa in ključni vplivni dejavniki v izbranem podjetju
  4. Biljana Dragojević: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu električnih avtomobilov v Sloveniji
  5. Špela Čupeljič Perc: Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke »Živa« na trg
  6. Tina Vertič: Tržno-komunikacijska strategija za podjetje Altius
  7. Saška Čerčnik: Vedenjske navade potrošnikov pri nakupu produktov čiščenja odpadnih voda »MKČN« v razpršeni gradnji
  8. Aleksandra Grofelnik: Analiza dejavnikov nakupnega vedenja porabnikov v procesu odločanja o nakupu temne čokolade
  9. Patricija Šneler: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izbranih storitev podjetja NLB, d. d.
  10. Adil Mušinović: Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o.
  11. Boris Čelofiga: Razvoj polavtomatske pištole "Striker" - od idejne zasnove do trženja
  12. Barbara Medved: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih iz ekološkega kmetijstva
  13. Simon Smrke: Izvedba javnih naročil na področju gradbeništva
  14. Primož Gajšek: Trendi oglaševanja nepremičnin v Sloveniji in vpliv epidemije Covid-19 nanje
  15. Tadeja Penko: Prepoznavnost vizualnih konstant komuniciranja na področju slovenskih znamk otroških oblačil
  16. Tim Pučko: Tržna strategija podjetja Plastika Skaza, d. o. o., pri lansiranju izdelkov lastne blagovne znamke v spletni trgovini Amazon
  17. Klemen Očko: Uporaba orodij digitalnega marketinga v izbranem hotelu
  18. Neja Klančnik: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke
  19. Nataša Kitak: Digitalni marketing in primer uporabe marketinga z vplivneži v podjetju X
  20. Andreja Mlakar Talović: Analiza vedenja porabnikov v procesu odločanja za nakup kave
  21. Diana Petek: Analiza vedenja potrošnikov pri spletnem nakupovanju
  22. Boris Ćućić: Zadovoljstvo uporabnikov Pošte Slovenije
  23. Nenad Duvnjak: Analiza procesov nabave v povezavi z izvajanjem javnih naročil v Javnem podjetju Snaga, d. o. o.
  24. Tanja Selič: Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti
  25. Monika Kovačič: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izbranega podjetja
  26. Dejan Valenčak: Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
  27. Janja Slatnar: Prednakupno vedenje porabnikov mobilnih storitev
  28. Boris Kmetec: Pomen zaznane transparentnosti pri nabavi in vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v izbrani bolnišnici
  29. Aljaž Kos: Etika v prodaji zavarovanj
  30. Aleksander Petrič: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu športnih izdelkov
  31. Katarina Artnik: Izbor potencialnih in ocenjevanje obstoječih dobaviteljev v podjetju JUB, d.o.o.
  32. Klementina Sivka: Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o.
  33. Anica Trauner: Analiza dejavnikov odločanja staršev pri izbiri vrtca in vloga tržnega komuniciranja
  34. Barbara Mljač: Motivi za nakup čebeljih izdelkov
  35. Aleksandra Breg: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih lokalnega porekla
  36. Andreja Bergant: Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
  37. Klavdija Zupančič: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu čebeljih izdelkov
  38. Adem Dizdarević: Tranzicija avtomobilske industrije in vpeljava električnih vozil v Sloveniji
  39. Maja Gorjup Zdovc: Pomen odnosov z javnostmi pri trženju nevladnih organizacij - primer društva svetovalcev za laktacijo in dojenje Slovenije
  40. Daliborka Brčan: Analiza zadovoljstva zaposlenih v dejavnosti zasebnega varovanja in vpliv le tega na naročanje storitev zasebnega varovanja
  41. Aleksandra Babič: Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
  42. Barbara Košir: Znanje tržnika "ključ" za uspeh organizacije pred konkurenco
  43. Ida Rak: Znanje in inovativnost v odprtem sistemu inoviranja
  44. Nataša Užmah: Zavedanje pomena in uporabne vrednosti raziskav trga na primeru banke X
  45. Damjana Horvat: Zadovoljstvo porabnikov s storitvami v Vrtcu Mavrica Vojnik
  46. Renata Videčnik: Zadovoljstvo odjemalcev v povezavi s procesi managementa znanja
  47. Tjaša Klopčič: Vpliv pridobivanja znanja na zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
  48. Nuša Lilija: Vpliv prenosa znanja za uspešnejši nastop razstavljavcev na sejemski prireditvi MOS Celje
  49. Klemen Godicelj: Vpliv managementa znanja na inovativnost v slovenskih podjetjih
  50. Andreja Petric: Vloga znanja v procesu vrednotenja lastne blagovne znamke v podjetju X
  51. Petra Grajžl: Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov
  52. Barbara Suholežnik Kugler: Uvajanje nove podobe blagovne znamke
  53. Elvedina Bešić Pobrić: Uporaba trženjskih znanj podjetja v tržnem komuniciranju
  54. Anita Jeneš Bartolme: Tržno komuniciranje storitve najema predpražnikov kot ključni element trženjskega spleta
  55. Evelina Krajnc: Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
  56. Sabina Herman: Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
  57. Mojca Kraner: Strategija trženja inovativnega podjetja
  58. Karmen Koželj: Strategija trženja blagovne znamke Tajfun na mednarodnih trgih
  59. Nataša Lojen: Sprememba vodstva in vpliv na organizacijsko klimo v podjetju X
  60. Ksenija Došler: Sejem kot komunikacijsko orodje za predstavitev in prenos znanja
  61. Sara Oset: Prodajna uspešnost svetovalcev v trgovini z oblačili
  62. Primož Bartolme: Proces nakupnega odločanja z vplivom zadovoljstva porabnikov na izvajanje geodetskih storitev
  63. Verica Seničar: Prenos znanja in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji skozi različna časovna obdobja
  64. Saša Borovnik: Predlog strategije trženja izdelkov trgovske blagovne znamke X
  65. Nina Marinčič: Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije
  66. Dejan Cverlin: Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke
  67. Martina Barkovič: Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke
  68. Karmen Pajmon: Pomembnost logističnega in špediterskega znanja v mednarodni menjavi blaga
  69. Sergeja Podkrajšek: Organizacijska klima in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
  70. Aleksander Strajnič: Optimizacija nabave materiala kot pomemben dejavnik pri uspešnem poslovanju podjetja
  71. Barbara Štancer: Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za izdelke brez glutena
  72. Suzana Sopek: Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
  73. Lidija Žmavc: Kompetence učiteljev v družbi znanja
  74. Katica Škrinjar: Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju
  75. Robert Ružman: Čustvena inteligenca, ključ do uspešnega podjetja
  76. Tanja Vetmić: Analiza vplivnih dejavnikov v procesu nakupnega odločanja pri izbiri telekomunikacijskega operaterja
  77. Romana Pavič: Analiza procesa strateškega marketinga v organizaciji z veleprodajo izdelkov
  78. Ksenija Arzenšek: Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
  79. Jure Zidar: Analiza notranjih potencialov podjetja za uspešno uvedbo toplotne črpalke na slovensko tržišče
  80. Domen Grudnik: Upravljanje blagovne znamke
  81. Lidija Pungeršek: Zadovoljstvo uporabnikov spletnega bančništva izbrane banke Slovenije
  82. Marija Flašker: Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni
  83. Monika Slanc: Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev
  84. Lidija Čadej: Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke
  85. Valentino Valentine: Prenos znanja na končne kupce z uporabo marketinškega pristopa
  86. Tina Kavčič: Pomen tržnega komuniciranja podjetja Nigrad, d. d., pri izboljšanju ugleda podjetja in plačilne discipline uporabnikov storitev
  87. Sara Strmčnik Bastl: Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
  88. Ben Jashari: Vpliv liberalizacije v železniškem prometu na trženje storitev prevozov
  89. Vesna Lainšček: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
  90. Amadeja Komprej Berce: Analiza strategije trženja izbranih podjetij pri poslovanju na tujem trgu
  91. Denis Blažan: Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
  92. Robi Ribežl: Pomen kompetenc trenerjev košarke za doseganje boljšega tržnega pozicioniranja Košarkarskega kluba Celje
  93. Miša Marinček Ribežl: Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
  94. Katja Petek: Zadovoljstvo uporabnikov e-storitev Finančne uprave Republike Slovenije
  95. Tanja Vivod: Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru"
  96. Špela Uršič: Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
  97. Blažka Klemenčič: Vloga izobraževanja in usposabljanja pri prodajni uspešnosti svetovalcev v trgovini z oblačili
  98. Nika Veljanovski: Strategija trženja in predstavitev načrta za razvoj turizma občine Žalec
  99. Mia Miljković: Analiza priložnosti spletnega trženja na primeru podjetnika začetnika
  100. Suzana Špegu: Zadovoljstvo zaposlenih in bolnikov glede uporabe e-poslovanja v povezavi s trženjem v bolnišnici
  101. Tina Koštomaj: Spletno oglaševanje slovenskih podjetij na ruskem trgu
  102. Gregor Kadiš: Družabna omrežja kot del tržnega komuniciranja v podjetju GeniDarila, Natalija Kadiš, s. p.
  103. Kristina Zaponšek: Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
  104. Aljaž Tajnšek: Merjenje uspešnosti oglaševalske akcije na Facebooku - študija primera
  105. Sanja Žerak: Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev
  106. Hana Vrečer: Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk
  107. Ksenija Vodišek: Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
  108. Ksenija Vodišek: Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
  109. Iva Ana Virant: Organizacija športne akcije "Razpnimo jadra" ter preverjanje zadovoljstva udeležencev
  110. Urša Šinkovec: Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
  111. Lucija Pusovnik: Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
  112. Admir Omerović: Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
  113. Simona Krajnc: Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
  114. Kristina Babić: Analiza interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X
  115. Ksenija Jelen: Analiza odločitvenih dejavnikov za izbiro zavarovalnice pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj
  116. Daniel Čoklc: Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda
  117. Nina Bračun: Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih
  118. Ingrid Prah: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur

Diplomska dela (18)

  1. Tjaša Dolenec: Uporaba družbenih omrežij v marketinški komunikaciji s potrošniki na primeru marketinških agencij
  2. Bor Černec: Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu energijskih pijač
  3. Borut Kopinšek: Priprava strategije upravljanja blagovne znamke na področju trajnostnega razvoja
  4. Žan Ulaga: Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih
  5. Anja Kolmanič: Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
  6. Niko Plavčak: Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
  7. Dunja Hvalec: Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah
  8. Sanja Horvat: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izdelkov blagovne znamke S-budget
  9. Bojan Mastnak: Nagradne igre na družabnem omrežju Facebook, kot orodje za promocijo Facebook strani podjetja
  10. Marina Sever: Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
  11. Ula Sotenšek Prcać: Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
  12. Vesna Gorjup: Celostna grafična podoba podjetja X
  13. Damjan Ojsteršek: Analiza zadovoljstva potrošnikov s trgovskimi blagovnimi znamkami prehrambnih izdelkov v Sloveniji
  14. Katja Simerl: Analiza tržnega vidika fotovoltaične elektrarne
  15. Petra Arzenšek: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke x pri slovenskih potrošnikih
  16. Lidija Čadej: Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču
  17. Kristina Peunik: Pomen in uporaba interneta v podjetniškem poslovanju
  18. Ingrid Prah: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook