Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Statistics of ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
BSc theses (13)
Karmen Ferlan:
Marketing in prodaja sta kot pes in mačka
Nika Cene:
Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
Nina Jelen:
Oskrba starejših in invalidnih oseb na domu - poslovni načrt
David Šinko:
Uporaba družbenih omrežij v B2B trženju in znamčenju
Aleksandra Damjanić:
Psihološki vpliv družbenih omrežij na nakupne odločitve mladih
Saša Rakita:
Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
Nika Mavri:
Poslovni načrt - potovalne torbe za pse
Urban Jozelj:
Poslovne priložnosti podjetij za prodajo na spletnih tržnicah v času pandemije Corona virusa Covid-19
Špela Jereb:
Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
Dejan Bursać:
Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Dejan Bursać:
Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Nenad Utješanović:
Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga
Nenad Utješanović:
Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga