Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Statistika ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (13)
Karmen Ferlan:
Marketing in prodaja sta kot pes in mačka
Nika Cene:
Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
Nina Jelen:
Oskrba starejših in invalidnih oseb na domu - poslovni načrt
David Šinko:
Uporaba družbenih omrežij v B2B trženju in znamčenju
Aleksandra Damjanić:
Psihološki vpliv družbenih omrežij na nakupne odločitve mladih
Saša Rakita:
Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
Nika Mavri:
Poslovni načrt - potovalne torbe za pse
Urban Jozelj:
Poslovne priložnosti podjetij za prodajo na spletnih tržnicah v času pandemije Corona virusa Covid-19
Špela Jereb:
Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
Dejan Bursać:
Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Dejan Bursać:
Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Nenad Utješanović:
Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga
Nenad Utješanović:
Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga