Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Statistika ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (6)
Tilen Žitnik:
Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vse
Andrej Reljič:
Analiza podobe podjetja Medigo d.o.o. in primerjava sprožilcev za nakup medicinskih pripomočkov med slovenskimi in italijanskimi potrošniki
Gregor Mlinar:
Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranja
Maša Mikulin:
Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu
Katja Oblak:
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Barbara Pestotnik:
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Diplomska dela (39)
Goran Kovačević:
Vpliv inovativnosti na poslovanje slovenskih podjetij
Ema Bon:
Vpliv barve na percepcijo kakovosti izdelkov v kozmetični industriji
Ardita Mazrekaj:
Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
Gaja Pazlar:
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gal Cimperman:
Uvajanje nove znamke na trg
Nataša Lorgar:
Vpliv blagovne znamke proizvajalca oziroma trgovske znamke na percepcijo kakovosti na primeru fasadnih lepil
Miha Vidic:
Upravljanje blagovne znamke Aspekt d.o.o.
Tjaša Božičnik:
Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetja
Karel Žgajnar:
Uporaba zelene in modre barve pri spletni prodaji elektricnih vozil
Peter Golob:
Smiselnost razširitve uporabe lastne, že uveljavljene znamke Mavi
Maja Boncelj Teraž:
Motivi za inoviranje in problematika na poti do podjetniških inovacij
Tomaž Zemljič:
Trženjski načrt prodaje knjige Temelji slovenstva in knjige Stati inu obstati
Maks Bandelli:
Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
Mark Aleksander Kolman:
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Mark Aleksander Kolman:
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Janja Ćosić:
Upravljanje s tržno znamko in identifikacija potrošnika s tržno znamko na primeru avtomobilskih znamk
Klemen Mohorič:
Načrtovanje rasti in pospeševanje prodaje s pomočjo povečanja skladiščnih kapacitet, promocije in izobraževanja : primer podjetje P&I Zalog, d. o. o.
Maja Dudanova:
Namenska hrana gornike – dobra poslovna priložnost
Eva Natlačen:
Pospeševalnik za ženska podjetja kot rešitev izziva manjše vključenosti žensk v podjetništvu
Jure Senjak:
Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke Peppermilk
Nataša Mehle:
Primerjalna analiza slovenskih start upov
Urh Markelj:
Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamke
Lea Biček:
Trženje z vplivneži
Eva Miklič:
Poslovni načrt podjetja Rajža, d. o. o., za organizacijo kolesarskih izletov in izobraževanj
Jure Đuranović:
Marketinški načrt za povečanje tržnega deleža na segmentu lahkih mostnih dvigal za podjetje Indenna dvigala d. o. o.
Katja Krabonja:
Optimizacija procesa od prejema naročila do dostave spletnim kupcem v izbranem podjetju
Dejan Vidović:
Uporaba modela za oceno rasti podjetja Cineplexx d. o. o.
Klemen Smrekar:
Sponzorstvo v športu
Tamara Žarn:
Positioning in foreign markets with a new international brand
Nika Koncilja:
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Luka Novak:
Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Petra Kodrič:
Problematika uspešnega prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo
Aida Hasanbegović:
Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
Manca Manja Rizvić:
Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
Rok Zajc:
IDENTITETA IN IMIDŽ BLAGOVNE ZNAMKE COLLEGIUM
Nejc Jaklič:
Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Veronika Veber:
Stres kot motivator in demotivator na delovnem mestu
Tara Novak:
Vpliv kreativnosti na uspeh fotografa - podjetnika
Martina Halilagić:
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu