Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Statistics of ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (6)
Tilen Žitnik:
Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vse
Andrej Reljič:
Analiza podobe podjetja Medigo d.o.o. in primerjava sprožilcev za nakup medicinskih pripomočkov med slovenskimi in italijanskimi potrošniki
Gregor Mlinar:
Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranja
Maša Mikulin:
Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu
Katja Oblak:
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Barbara Pestotnik:
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
BSc theses (39)
Goran Kovačević:
Vpliv inovativnosti na poslovanje slovenskih podjetij
Ema Bon:
Vpliv barve na percepcijo kakovosti izdelkov v kozmetični industriji
Ardita Mazrekaj:
Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
Gaja Pazlar:
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gal Cimperman:
Uvajanje nove znamke na trg
Nataša Lorgar:
Vpliv blagovne znamke proizvajalca oziroma trgovske znamke na percepcijo kakovosti na primeru fasadnih lepil
Miha Vidic:
Upravljanje blagovne znamke Aspekt d.o.o.
Tjaša Božičnik:
Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetja
Karel Žgajnar:
Uporaba zelene in modre barve pri spletni prodaji elektricnih vozil
Peter Golob:
Smiselnost razširitve uporabe lastne, že uveljavljene znamke Mavi
Maja Boncelj Teraž:
Motivi za inoviranje in problematika na poti do podjetniških inovacij
Tomaž Zemljič:
Trženjski načrt prodaje knjige Temelji slovenstva in knjige Stati inu obstati
Maks Bandelli:
Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
Mark Aleksander Kolman:
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Mark Aleksander Kolman:
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Janja Ćosić:
Upravljanje s tržno znamko in identifikacija potrošnika s tržno znamko na primeru avtomobilskih znamk
Klemen Mohorič:
Načrtovanje rasti in pospeševanje prodaje s pomočjo povečanja skladiščnih kapacitet, promocije in izobraževanja : primer podjetje P&I Zalog, d. o. o.
Maja Dudanova:
Namenska hrana gornike – dobra poslovna priložnost
Eva Natlačen:
Pospeševalnik za ženska podjetja kot rešitev izziva manjše vključenosti žensk v podjetništvu
Jure Senjak:
Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke Peppermilk
Nataša Mehle:
Primerjalna analiza slovenskih start upov
Urh Markelj:
Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamke
Lea Biček:
Trženje z vplivneži
Eva Miklič:
Poslovni načrt podjetja Rajža, d. o. o., za organizacijo kolesarskih izletov in izobraževanj
Jure Đuranović:
Marketinški načrt za povečanje tržnega deleža na segmentu lahkih mostnih dvigal za podjetje Indenna dvigala d. o. o.
Katja Krabonja:
Optimizacija procesa od prejema naročila do dostave spletnim kupcem v izbranem podjetju
Dejan Vidović:
Uporaba modela za oceno rasti podjetja Cineplexx d. o. o.
Klemen Smrekar:
Sponzorstvo v športu
Tamara Žarn:
Positioning in foreign markets with a new international brand
Nika Koncilja:
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Luka Novak:
Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Petra Kodrič:
Problematika uspešnega prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo
Aida Hasanbegović:
Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
Manca Manja Rizvić:
Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
Rok Zajc:
IDENTITETA IN IMIDŽ BLAGOVNE ZNAMKE COLLEGIUM
Nejc Jaklič:
Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Veronika Veber:
Stres kot motivator in demotivator na delovnem mestu
Tara Novak:
Vpliv kreativnosti na uspeh fotografa - podjetnika
Martina Halilagić:
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu